Надання якісних освітніх послуг дітям з ООП, визначення індивідуальної моделі підтримки, командне визначення освітньої траєкторії, створення індивідуальної програми розвитку відповідно до новацій у сфері інклюзивної освіти - найважливі питання дня, які вирішувалися на засіданнях команд психолого-педагогічного супроводу 28 січня 2022 року спільно з фахівцями ІРЦ. Педагогічний колектив Дубровицької першої висловлює щиру вдячність Тетяні Борисівні Твердюк та Андрію Володимировичу Краську за фахову підтримку у визначенні освітніх труднощів, рівнів підтримки та корекційно-розвиткових послуг для дванадцяти дітей з особливими освітніми потребами та проконсультували учасників щодо створення ІПР в автоматизованій системі "Інклюзія". Віднині педагогічні працівники, корекційні педагоги, асистенти, психологічна служба, дирекція закладу впевнено зможуть забезпечити якісні освітні послуги відповідно до освітніх потреб кожної дитини.