№ |
Зміст роботи |
Дата проведення |
Відповідальні |
||
|
З учнями |
|
|
||
1. |
За результатами даних соціальних паспортів класів, спланувати заходи щодо превентивного виховання учнів:протидія булінгу, дискримінації, насильству та агресії |
Жовтень |
Психолог, соціальний педагог |
||
2. |
Залучення представників Національної поліції України (ювенальна превенція), ССД до проведення заходів щодо попередження, виявлення та реагування на випадки булінгу |
Упродовж року |
ЗДВР |
||
3. |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
Упродовж року |
Кл. кер.1-4 класів |
||
4. |
Рекламні кампанії «Що ти знаєш про Шкільну службу порозуміння?», «Хто такий медіатор?» |
Жовтень |
Психологічна служба |
||
5. |
Класні години для учнів «Проблема булінгу очима підлітків» |
1-11 класи |
Класні керівники 5-8 класів |
||
6. |
Соціометричне дослідження для визначення соціометричного статусу кожного учня в системі міжособистісних стосунків у класному колективі |
Вересень Жовтень
|
Соціальний педагог
|
||
7. |
Проведення заходів у рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу (за окремим планом) |
Жовтень |
Психологічна служба, кл. кер,учителі-предметники |
||
8. |
Організація відеолекторію за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича із підлітками |
Двічі на рік |
Кл. кер. 1-11 класів |
||
9. |
Поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом». |
Упродовж року |
Психолог
|
||
10. |
Перегляд відео презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: Способи розпізнання і захист дитини». |
ЛистопадБерезень |
ЗДВР, кл.кер., педагог-організатор |
||
11. |
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів, презентацій, фото- та відеоматеріалів |
Постійно
|
Психолог |
||
З педагогічними працівниками |
|||||
1. |
Розміщення на сайті школи, дошці оголошень: телефонів довіри; правил поведінки здобувачів освіти; план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу; процедури подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу в закладі; порядку реагування на доведені випадки булінгу в закладі та відповідальність осіб, причетних до булінгу |
До 30.09. |
Психологічна служба Педагог-організатор
|
||
2. |
Брати участь педагогічним працівникам у районних семінарах, нарадах щодо протидії булінгу |
Постійно |
Предагогічний колектив |
||
3. |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Вересень |
Психолог, соціальний педагог |
||
4. |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Грудень |
ЗДВР, психолог |
||
5. |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню педагогічними працівниками |
Упродовж року |
Педагогічний колектив |
||
6. |
Проходження безкоштовного курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS») |
Упродовж року |
Педагогічний колектив |
||
7. |
Співпраця з правоохоронними органами щодо ефективної профілактики із застосуванням відновних практик для запобіганням конфліктам та іншим негативним проявам здобувачів освіти |
Упродовж року |
ЗДВР |
||
З батьками |
|||||
1. |
Розміщення на сайті освітнього закладу матеріалів щодо протидії булінгу, телефонів «гарячих ліній» |
Вересень |
Педагог-організатор, психологічна служба |
||
2. |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Постійно |
Класні керівники 1-11 класів |
||
3. |
Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільних батьківських зборах |
ІІ семестр |
Психолог |
||
4. |
Участь у Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства» |
Листопад Грудень |
ЗДВР, кл.кер. |
||
5. |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському середовищі» |
Жовтень |
Класні керівники 1-11 класів |
||
Моніторинг освітнього середовища закладу |
|||||
1. |
Соціологічне опитування (анонімне) «Булінг в учнівському середовищі» |
Жовтень- листопад |
Соціальний педагог |
||
2. |
Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти |
Грудень |
Кл. керівники 1-11 класів |
||
3. |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів |
Лютий |
Психолог, соціальний педагог |
||
4. |
Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти |
За потреби |
ЗДВР |
||
5. |
Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу |
Червень |
ЗДВР, психолог Соціальний педагог |