Дводенний карантин педагоги Дубровицької першої провели з користю на засіданні педагогічної ради 21 січня 2022 року. На порядок денний винесено для обговорення актуальні напрямки роботи, що стосуються освітнього процесу.
Директор закладу Ігор Клюйко окреслив вимоги до діяльності сучасного педагога закладу загальної середньої освіти, а заступники директора Олександра Бордакова, Валентина Кот ознайомили присутніх з результатами моніторингових досліджень в рамках внутрішньої системи оцінювання якості освітньої діяльності за напрямом "Оцінювання педагогічної діяльності" за І семестр 2021-2022 н.р.
Не менш важливим для обговорення було питання "Про порядок організації інклюзивного навчання в закладах ЗСО відповідно до постанови КМУ від 15.09.2021 N957", в ході якого практичний психолог Ірина Клюйко, асистенти Тамара Малишевська, Марина Белаш, Інна Сайчишин, вихователь Іванна Ососкало повідомили про освітні труднощі та рівні підтримки дітей з ООП, обговорили форми педагогічної співпраці між вчителем та асистентом та алгоритм проведення уроку в інклюзивному класі.
Уже не перший рік актуальним для обговорення є питання, що стосуються булінгу, тому заступник директора з виховної роботи Валентина Кот повідомила про порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу. Соціальний педагог Христина Краля ознайомила з результати моніторингу щодо протидії булінгу та підвела підсумки відвідування навчальних занять здобувачами освіти за І семестр 2021-2022 н.р.
Дуже цікаво було послухати про досвід роботи педагогів з реалізації компетентнісного підходу - вчителя української мови та літератури Олександра Бордакова, вчителя хімії Лариси Дячок, вчителя англійської мови Лариси Лясковець.
Висновок такий: сучасний педагог повинен швидко адаптуватися до освітніх новацій, бути в курсі нормативно-правової бази, щоб почуватися впевнено, іноді не забувати про себе і свої сім'ї, знаходити час вчитися, адже до "хорошого уроку треба готуватися все життя...".