Завдання для дистанційного навчання для 2А класу на період карантину з 27.04 по 30.04
ПОНЕДІЛОК 27 КВІТНЯ
Я досліджую світ – Діагностична робота «Природа навесні».
Математика – № 908-915.
Укр. мова – Складання тексту за ілюстрацією. Вправа 265-267.
Англійська мова – ст.104, опрацювати.
ВІВТОРОК 28 КВІТНЯ
Читання – Діагностична робота. Робота з літературним твором.
Математика – Діагностична робота .
Укр. мова – Складання тексту за серією малюнків. Вправа 268-269.
Мистецтво – Зустрічаємо літо! Аплікація «Сонце-господар неба». Повторити пісні, вивчені протягом року.
СЕРЕДА 29 КВІТНЯ
Я досліджую світ – ст.98-102, зошит ст.55-57. Із чого починається літо.Літні місяці.
Математика – № 916-924. Складання таблиці ділення на 9.
Укр. мова – Складання тексту про події з власного життя. Вправа 272-274. Списування.
Читання – ст.136-137. Написати міні-твір «Ким для мене є мама…»
(3-4 речення).
ЧЕТВЕР 30 КВІТНЯ
Читання – ст.138, виразно читати і відповідати на питання.
Математика – № 925-933. Знаходження невідомого діленого.
Англійська мова – ст.105, впр.1, написати по одному рядочку слова по темі «Одяг».
Всі пояснення і уточнення у групі вайбер.
Завдання для дистанційного навчання для 2Б класу на період карантину з 27.04 по 30.04
Понеділок 27 квітня
1.ЯДС -------- Чому птахи в’ють гнізда. Як птахи доглядають пташенят
Чому птахи в’ють гнізда - YouTube
ст. 78-83 – опрацювати, дати відповіді на запитання, робота в зошиті з друкованою основою
2. Матем. --------№871-880 ( виконати письмово 4 завдання)
Розв'язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника.
Тестові завдання (письмово)
1.7*8= А)54 б) 56 В)68 Г) 45
2. 8*5= А)45 Б)50 В) 40 Г) 64
3. 8*3= А)32 Б)24 В)21 Г) 23
4. 8*4+45= А)77 Б) 87 В) 67 Г) 58
5.8*9-35= А)47 Б)28 В) 37 Г) 50
6.Обчислити периметр прямокутника зі сторонами 5 см та 8 см
А)13 см Б)18 см В) 26 см Г) 26 мм
7. (35+21):7+32:8= А)16 Б) 12 В)14 Г) 15
3. Мова--------------- Поширення речень за питаннями та поданимисловами. – YouTube
ст.90 впр.228(усно), впр. 229,230 (письмово)
4.Читання -------------- Тестові задання до казки «Принцеса на горошині» ( письмово)
1.Хто автор казки "Принцеса на горошині"?
А)Ганс Крістіан Андерсен Б)Іван Франко В) Шарль Перро
2.Назвіть всіх героїв казки.
А)Король Б) Королева В) Принц Г)Принцеса Ґ)Слуги
3.Що захотілося принцові?
А)поїхати на бал Б)одружитися з принцесою
В)постріляти з лука Г)взяти участь в лицарському турнірі
4.Яка була погода, коли принцеса постукала у міську браму?
А)світило сонечко Б)гуркотів грім і спалахнула блискавка
В)був сильний вітер Г)дощ лив як з відра
5.Хто відчинив міську браму?
А)король Б)королева В)принц
6. Хто стояв за брамою?
А)хлопець Б)кінь В) собака Г)дівчина
7. Скільки матраців узяла королева для випробування?
А)12 Б)19 В)20 Г)2
8.Що заважало принцесі гарно спати вночі?
А)картоплина Б)біб В)горошина Г)квасолина
9.Де зараз знаходиться та горошина?
А)в театрі Б)в музеї В)в супі
Вівторок 28 квітня
1.Мова ---- Деформовані речення. Складання речень за малюнками.
ст.91-92 Впр.231, 233,235( усно).Впр.232, 234, 236(письмово)
2.Матем. -------- Складання таблиці ділення на 8.
№881 - №889 ( виконати письмово 4 завдання)
3.Читання ----ст. 133- 134 оповідання « Далекий голос зозулі», виконатизавдання (письмово)
Середа 29 квітня
1.Укр. мова -----------Повторюю вивчене про речення.
Тестові завдання по темі «Речення»( письмово)
1.Що таке речення?
а) це слова, пов'язані за змістом б) набір слів в) це словосполучення
2..Що виражає речення?
а) вислів б) закінчену думку в) зв'язну розповідь
3.Який запис є реченням?
а) У небі. б) Це було. в) Світить сонечко.
4. Перше слово в реченні пишеться ...
а) з нового рядка б) з великої букви в) з абзацу
5. За інтонацією речення бувають
а) розповідні, питальні , спонукальні б) довгі та короткі в) окличні та неокличні
6. За метою висловлювання речення бувають
а) окличні, неокличні б) розповідні, питальні, спонукальні в) дові, короткі
7. Обери розповідне речення
а) Діло майстра величає!
б) Де ти, журавлику, зимуватимеш?
в) Про землю піклуйся, золотим зерном милуйся!
8. У спонукальному реченні висловлюється:
а) повідомлення б) спонукання до дії, прохання, порада, заклик, наказ в) питання
9. Дзвенить у лісі веселий струмок.
Це речення за метою висловлювання
а) розповідне б) питальне в) спонукальне
10. Обери питальне речення
а) Ластівочко мила, де ти літала?
б) Діти, дотримуйтесь правил карантину!
в) Настала справжня весна!
11. Як позначають кінець речення на письмі?
а) переносять на новий рядок б) позначають крапкою, знаком питання або оклику в) ніяк
2.Матем. ------------Знаходження невідомого дільника. Повторити вивчені таблиці множення і ділення
№ 890 - №897 ( виконати письмово 4 завдання)
3.Анг. мова --- ст.105 в.1 – переписати слова у словник по темі « Одяг» і написати по рядочку в зошит.
4.Читання ---------- оповідання З.Ментазюк «Іди, іди, дощику», читати в особах,
виконати завдання ( письмово)
Четвер 30 квітня
1.ЯДС --- Хто потребує особистого простору. Як поводитися з іншими
Хто потребує особистого простору 2 клас - YouTube
ст.84 – 87- читати, відповідати на запитання, робота в зошиті з друкованою основою.
2.Матем. -------Побудова квадрата. Розв'язування задач.Таблиця множення на 9 - YouTube
№899,900-902( усно), №898, 903-907(письмово)
3.Анг. мова --- ст.105 в.4 - читати
4.Мистецтво --- створення аплікації "Сонце- господар неба», на якій Сонце буде центром композиції
( кольоровий папір)
Слухаємо музику. Українська народна пісня « Іди, іди, дощику »
Завдання для дистанційного навчання для 3 класу на період карантину з 27.04 по 30.04
МАТЕМАТИКА
27.04 – № 982-993
28.04 – № 994-1003
29.04 – № 1004-1011
30.04 – № 1012-1021
УКРАЇНСЬКА МОВА
27.04 – Вправа 361-363
28.04 – Вправа 364-367
29.04 – Вправа 368-371
ПРИРОДОЗНАВСТВО
28.04 – Тема:Дихальна система.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
27.04 – 29.04 – Творчість Д.Чередниченка «Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик».
30.04 – Опрацювати прозовик творів (на вибір) із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури».
Я У СВІТІ
29.04 – Тема: Україна – європейська держава. ЄС– співтовариство народів Європи. (ст.142-145).
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
28.04 – Тема: Весна. Малювання гілочки розквітлого дерева.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
29.04 – Тема: Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування столу до обіду(практична робота).
Детальна інформація і пояснення в вайбер.
1 |
27.04 |
Математика – Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа. Розв’язування і порівняння задач (№№842-849) Українська мова – Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів. Усний переказ тексту. (с. 178-180, вправи 354-358) Англійська мова – PB ex.3, p.162 (письмово); ex.5 p.162 (письмово) WB – p.110 |
https://www.youtube.com/watch?v=4UWclR-_ur4
|
2 |
28.04 |
Літературне читання – Із гумором про серйозне. Г.Бойко «Консультант». М.Сингаївський «Сміх для всіх» (с.172-173), зошит с.56 Математика – Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Задачі на знаходження числа за двома різницями (№№950-958) Українська мова – Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів. Складання розповіді за поданими словами с.180-181, впр. 359-362 Логіка – урок 30 Основи здоров’я – «Як досягти мети». Практична робота: проект «Моя мета» с.145-147 (друкований зошит). |
https://www.youtube.com/watch?v=UdHmI2K7rEU
https://pidruchnyk.com.ua/673-osnovi-zdorovya-gnatyuk-4-klas.html
|
3 |
29.04 |
Літературне читання – Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово) Опрацювати зошит с.57 Математика – Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач на зустрічний рух (№№ 959-967) Природознавство – Мішані ліси (с.134-138), зошит с.68. Виконати навчальний проєкт «Чому ліси називають «легенями планети»? с.138 |
https://www.youtube.com/watch?v=siC9T4dfgFY
https://www.youtube.com/watch?v=9W8jM3E8vIk
https://www.youtube.com/watch?v=PN8qDKkkWlk |
4 |
30.04 |
Літературне читання – Урок позакласного читання. Прочитати твори Сухомлинського «Добре слово», «Він зненавидів красу», «Дивний мисливець» (дати відповіді на тестові завдання у групі Viber) Математика – Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578* 403. Задачі на рух і на знаходження площі (№№968-976) Українська мова – Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови с.182-183, впр. 363-366 Я у світі - Тема «Не нашкодь!» с. 148-152 (друкований зошит) Образотворче мистецтво - Композиція «Шпаківня» (шукай розмальовки в інтернеті) |
https://pidruchnyk.com.ua/1476-ya-u-sviti-bedenko-4-klas.html
|
1. |
27.04 |
Літературне читання: Гумористичні твори. В.Нестайко « Із сміхом треба бути обережним…» Г. Малик « Мавпині іменини». Розігрування сценки за віршем. (зошит - відповідно до теми). Математика: Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. Розв’язування задач. с.151-152, №950 -958 .( №952 - усно) https://www.youtube.com/watch?v=CQkBgZplw_k Англійська мова: РВ –с.160 - впр.1 – переписати слова в словник і вивчити ; навчитися читати . Впр. 2, с.160-161- зробити письмовий переклад діалогу. WВ- с.108-109. Українська мова: Повторення вивченого про текст. Впр. 351-353.
|
2. |
28.04 |
Природознавство: Мішані ліси. (зошит - відповідно до теми). https://www.youtube.com/watch?v=symuVeVLEHM https://www.youtube.com/watch?v=HuZF5r6X1eE https://www.youtube.com/watch?v=9W8jM3E8vIk Математика: Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові. Складання і розв’язування задач на зустрічний рух . с.152 -153 , №959 -967. ( № 959- усно) https://www.youtube.com/watch?v=XPkSM3AnV7Q Літературне читання: Г. Бойко «Консультант», М.Сингаївський « Сміх для всіх» (зошит - відповідно до теми).
|
3. |
29.04 |
Літературне читання: Розпізнавай і розвивай свої здібності . В.Сухомлинський « Співуча пір’їнка». Математика: Письмове множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578* 403. Задачі на рух і на знаходження площі . с.153-154, №968 -976. (№ 968, 969- усно) https://www.youtube.com/watch?v=JidOL8yIzVA Українська мова: Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами. Звуко-буквений аналіз слів. Впр.354-358. Основи здоров’я: Як досягти мети . с. 145-147. (зошит - відповідно до теми). |
4. |
30.04 |
Англійська мова: РВ –с.162, впр.3- письмово, впр.4 – усно. Математика: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові числа без остачі та з остачею. с.154-155, № 977- 986. ( № 977, 978- усно- обов’язково розібратися!) Я у світі: Україна на карті світу. Найближчі сусіди нашої держави. с.143-147 (зошит- відповідно до теми). https://www.youtube.com/watch?v=PIx_bZIvcu4&t=348s |