8 листопада 2018 року відбулося засідання психолого-педагогічного консиліуму з питань адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі.
На порядку денному стояли питання щодо успішності п’ятикласників, їх поведінки на уроках, адаптації до нових умов та особливості роботи з обдарованими та дітьми, що мають труднощі у навчанні.
Розпочав роботу консиліуму директор школи Клюйко Ігор Васильович, який закликав до цілеспрямованої, спільної роботи вчителів, адміністрації та психологічної служби закладу для досягнення успішних результатів адаптації та навчання учнів в 5-х класах.
Вчителі початкових класів Клюйко Галина Анатоліївна, Дука Тамара Григорівна надали детальну характеристику навчально-виховної діяльності своїх вихованців у початкових класах. Про педагогічну характеристику навчальної діяльності у 5-х класах, показники поведінки та спілкування у школі, умови сімейного виховання доповіли класні керівники Кот Валентина Іванівна, Лясковець Лариса Олександрівна.
Відгуки вчителів-предметніків, які працюють з даною категорією дітей, дозволяють стверджувати, що 5-ті класи – це сформовані колективи зі своїми традиціями і особливостями. Учні володіють необхідною сумою знань, умінь і навичок для успішного навчання в основній школі.
Про результати дослідження перебігу адаптаційного процесу в 5-х класах повідомили практичний психолог Буткевич Яна Іванівна та соціальний педагог Стасюк Вікторія Олександрівна, які звернули увагу вчителів на те, що у плануванні своєї роботи потрібно обов’язково враховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів. Інформацію про стан здоров’я та фізичні особливості школярів надала медичний працівник Семенчук Наталя Леонідівна.
Після обговорення основних проблем, які з’явилися в п’ятикласників в період навчальної діяльності та шляхів їх подолання, було з’ясовано, що більшість учнів мають високий та середній рівні психофізичної, психологічної та соціальної адаптації. П’ятикласникам подобається ходити до школи, діти задоволені своїм статусом в колективі, стосунками з однокласниками та вчителями та жоден із учнів не має низької самооцінки.