Укр-мова |
Повторіть матеріал підручника ст.136-178,виконати контрольну роботу(тести). |
Укр-література |
Повторити матеріал підручника ст.84-176,виконати контрольну роботу(тести),обов'язково надіслати до кінця цього тижня. (завдання розіслані у групі Вайбер) |
Англійська мова |
Виконати Test (08.04) на листках. Переказ Ex. 2(b),page 212-213. Заповнити Workbook. |
Зарубіжна література |
Антуан де Сент-Екзюпері " Маленький принц". Символічні образи твору виписати з поясненнями. Написати хронологію подорожі мал. принца. Пряснити чому цей твір - філософська казка- притча. |
Історія України |
Розділ 5. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ в 20–90-х роках ХVІІІ ст. Практичне заняття. Визначити (використовуючи витяги з козацьких літописів ХVІІ–ХVІІІ ст.) способи та засоби, до яких вдавалися гетьмани, козацька старшина, аби відстояти суверенітет Козацької держави. Ст.261-263. Письмово. Повторити §29-33 |
Всесвітня історія | ________________________________ |
Мистецтво |
|
Алгебра |
Повтор. параграф 2, вик. впр. 4 на ст. 138. |
Геометрія |
Повтор. параграф 2, вик. впр. 2 на ст. 110. |
Біологія |
Виконати тест-застосування на ст 180 підр. Опрацювати параграфи 42,43. |
Географія |
Статево віковий склад населення світу і України, демографічна політика. |
Фізика |
Параграф 36-37 |
Хімія |
Опрацювати параграф 28 ст. 148 - 149. «Взаемозв'язок мiж фiзичними величинами». І. Наведи приклади хімічних реакцій, що ілюструють такі перетворення: 1. Механічний елемент—оксид механічного елемента—основа—сіль. 2. Неметалічний елемент—оксид неметалічного елемента—кислота—сіль. ІІ. БУДОВА атома: взяти будь—який хімічний елемент з періодичної системи, скласти для нього схему будови атома, записати електронну і графічну формули будови атома. |
Трудове навчання |
Творча робота-сконструювати та естетично оформити пiдставку для олiвцiв i ручок. |
Інформатика |
_____________________ |
Основи здоров’я |
Опрацювати параграф 23. Написати реферат на цю тему. |
Російська мова |
Пряма та непряма мова |
Пряма та непряма мова
6 запитань
Запитання 1 Укажите предложение с прямой речью (знаки препинания пропущены)
варіанти відповідей Дед сказал Урожай нынче добрый будет.
Дед сказал что в этом году урожай пшеницы будет богатый.
Дед долго рассказывал о влиянии погоды на урожай.
Как сказал дед хлеб добрые руки любит.
Запитання 2 Косвенная речь представляет собой
варіанти відповідей Сложносочиненное предложение
Сложноподчиненное предложение
Цитату Слова говорящих буквально
Запитання 3 Укажите предложение с косвенной речью (знаки препинания пропущены)
варіанти відповідей Я сказал Поедем завтра на рыбалку!
Миша ответил Хорошо, я заеду за тобой в пять утра.
Кто кричит раздался с моря суровый окрик.
Антон сказал что завтра мы поедем за город.
Запитання 4 Какое предложение с косвенной речью составлено правильно?
варіанти відповідей Мне сказали то, что меня очень удивило.
Он сказал то, что не придёт сегодня.
Учитель похвалил меня и сказал, что ты молодец.
Тёркин говорил товарищам-бойцам, что я не гордый.
Запитання 5 Укажите НЕПРАВИЛЬНЫЙ вариант преобразования предложения с прямой речью Петров сказал: «Я хочу найти клад сам» в предложение с косвенной
варіанти відповідейПетров сказал, что хочет найти клад сам.
Петров сказал о своем желании найти клад самостоятельно.
Петров, если верить его словам, хочет найти клад сам.
Петров сказал, что я хочу найти клад сам.
Запитання 6 Укажите ПРАВИЛЬНО составленное предложение
варіанти відповідей Он говорил, что страшный случай со мной приключился, что я в дороге совсем издержался.
В детстве мама всегда спрашивала: «Кем я хочу быть?» И я всегда отвечала: «Учительницей».
Врач спросил, какая у меня была температура.
Когда мать спросила у сына, зачем он читает запрещённые книги, Павел ответил, что хочу всё знать.
Завдання для дистанційного навчання для 9 класу на період карантину з 27.04 по 30.04
Основи здоров’я.
Опрацюватипараграфи 27,28. Записати взошит :
«Основніпринципи забезпечення національноїбезпеки»,
«Основніпріоритети національних інтересівУкраїни» на ст.136.
Російська мова.
ЗАВДАННЯЗАПИТУЙТЕ В СВОЇХОДНОКЛАСНИКІВ (згідно посилань на
скріншотах).
Українська мовата література.
ЗАВДАННЯЗАПИТУЙТЕ В СВОЇХОДНОКЛАСНИКІВ (згідно посилань на
скріншотах).
Зарубіжна література.
Ерік Сігал «Історія одногокохання». Проблеми життя ісмерті, любові і
відданості у творі. Характеристика головнихобразів.
Шолом Алейхем. Життєвий і творчийшлях автора. «Тев’є – молочар»
Темаісторичного зламу намежі XIX-XX століття.
(ПРИСИЛАЙТЕ ЗРОБЛЕНІ КОНТРОЛЬНІРОБОТИ КНИГИНИЦЬКІЙ МАР’ЯНІ
НА ПОШТУ,А ВОНАПЕРЕШЛЕ ВЧИТЕЛЮ).
Хімія.
Опрацюватипараграф 34. «Синтетичні органічніречовини».
Виконативправу 247.
Алгебра.
Повторитипараграф 2. Виконати завдання№2 ст.115, №3 ст.146.
Геометрія.
Повторити параграф 2. Виконати завдання №2 ст.74.
Географія.
Програмуванняяк вид економічноїаутсорсинг його перевагиі недоліки.
Фізика.
Опрацюватипараграф 39. Виконати№270,271,272 ст.203.
Біологія.
Опрацюватипараграфи 45,46. Виконати тести (ЗАПИТУЙТЕ В
ОДНОКЛАСНИКІВ).
Завдання для дистанційного навчання для 10 класу на період карантину з 27.04 по 30.04
Алгебра. Повторити $2.ст 49-99. №26.17 -26.29.
Геометрія. Повторити $ 5 сь.177-208. №43.20 -43.41.
Географія. Єгипет. Дослідження . «Три кити» економіки Єгипту: Суецький канал, нафта, туризм.(короткий план-конспект).
Зар. л-ра. Моріс Метерлінк. "Синій птах". Роль фантастики у творі,написати хронологію подорожі дітей,виписати і пояснити символічні образи.
Біологія. $45-46. Відповісти на питання в кінці параграфів.
Фізика $ 42
Українська мова:Повторити всі частини мови.(конспект 10 клас). Виконувати тестові завдання до цієї теми. Авраменко І частина.
Українська література: Григорій Тютюнник « Три зозулі з поклоном», Ліна Костенко « Страшні слова, коли вони мовчать», « Маруся Чурай». Тести Авраменко І частина.
Математика: Виконувати підсумкову контрольну роботу.
Англ. мова: Dive 31 "Jobsfor life”ex. 2,3,4,5,6 p.179-182,ex.3p.176read andtranslate. Повторити назви професій. Повторити непряму мову та узгодження часів.
Зарубіжна література:Маркус Зузак . Життєвий та творчий шлях автора. «Крадійка книжок» Читати і аналізувати роман.
Біологія: Виконати тестові завдання. Виконати завдання в таблиці та скласти схему родоводу(завдання 3) ст.171
Географія: Дослідження: ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу України
Фізика: Вивчаємо параграф 41, 42(2, 3)
Хімія: Практична робота «Дослідження якісного складу солей» ст.193(прочитати)
Зробити домашній експеримент: 1.Внести в полум’я кристалики кухонної солі, звернути увагу на колір полум’я. 2. В домашній аптечці визначити на запах перекись водню а нашатирний спирт. 3. Вправа 250 ст.19 Зробити висновки, які йони ви визначили і як саме.
Історія:Розділ 6. Творення Нової України. Загострення дискусії навколо геополітичного вибору України. Євромайдан. Революція гідності. Небесна сотня. Окупація та анексія Криму. Збройна агресія Росії на Сході України. АТО. Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії. Санкції проти Росії. Мінські угоди.ООС.
Трудове навчання: Виготовити Великодні сувеніри в довільній техніці.