Завдання для дистанційного навчання для 5 класу на період карантину з 27.04 по 30.04
№ |
Назва предмета |
Завдання |
1 |
Українська мова |
Складне речення (тест нижче) |
2 |
Українська література |
Максим Рильський «Дощ» (напам.) «Осінь-маляр…) + стаття підручника теорія літератури 7 запитань (тест нижче) |
3 |
Математика |
Вивчити параграф 5, п.38. Розв’язати № 1108, 1110, 1114, 1119, 1134 |
4 |
Природознавство |
Параграфи 42,43. Виконати письмово завдання 4,5 на ст.156 підручника. |
5 |
Історія України |
https://smartexpert.net/courses?ref=5ea1b3ef3b3de перший урок |
6 |
Англійська мова |
Впр. 1,2,3 ст. 172 і впр. 6 ст.174 (правила нижче) |
7 |
Етика |
Якими є особливості поведінки в дні смутку та печалі. Як висловлювати співчуття та утішати. Як відбуваються вшанування полеглих і поминальні дні. (залишається це ж) |
8 |
Образотворче мистецтво |
Творча робота-створення – створеннякомпозицiï,,Будинок для казкового героя"(фарби акварельнi,гуаш за вибором) |
9 |
Трудове навчання |
Опрацювати матеріали та виконати міні-проект «Сервірування святкового столу» та «Побутові електроприлади в моєму житті» (залишається це ж) |
10 |
Основи здоров’я |
Опрацювати параграф "Безпечне довкiлля". Воконати завдання в зошит (фото в групі вайбер). |
11 |
Зарубіжна література |
Туве Янсон «Комета прилітає» (уривки) читати у підручнику. |
12 |
Фізична культура |
Гімнастика |
13 |
Інформатика |
Опрацювати пн. 4.1 та вправа 11, яку виконуйте онлайн користуючись https://scratch.mit.edu/ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home ). Опрацювати пн. 4.2 та вправа 6 у зошит.( доробити завдання та надіслати фотозвіт) |
|
Музичне мистецтво |
Слухати улюблену музику |
Як і коли вживати there is / there are?
Конструкціяthere is / there are використовується в реченнях, якщо нам треба сказати про наявність якогось предмету в деякому місці. Тобто про те, що щось (хтось) десь знаходиться.
Потрібно запам’ятати, що у англійському реченні з цією конструкцієюслово there виступає формальним підметом і не несе ніякого значення (його некорректно перекладати українською мовою, як «тут» чи «там»), тому речення із зворотомthere are / there is перекладаються з кінця –з обставини місця.Наприклад:
There is a mouse in the kitchen! – На кухні миша!
There are some cookies in the box. – У коробці є трохи печива.
There is / there are – правило використання при побудові речень
Якщо ви були спостережливими при перегляді прикладів наведених вище, то думаю, ви вже здогадалися, що:there is ми використовуємо, якщо мова йде про один предмет (об’єкт в однині), а there are – про кілька, тобтооб’єкти в множині. Крім того,there isвикористовується для незлічувальних іменників (наприклад: вода, молоко та ін.).Ці правила граматики легко запам’ятати, ось погляньте наступні речення на англійській мові з there is / there areз перекладом на українській мові:
There is a book(злічувальний іменник в однині) on the shelf.– На полиці книга.
There are two books(злічувальний іменник в множині) on the shelf.– На полиці дві книги.
There issome milk (незлічувальний іменник) in the bottle.– У пляшці трохи молока.
Перелік предметів
При переліку кількох предметівконструкції there is / there are ставляться в форму однини чи множини в залежності від числа іменника, яке йде за ним, наприклад:
There is one cat and one puppy in Jack’s house. – У будинку Джека є один кіт і один щеня.
There is a cat and two puppies in Jack’s house. – У будинку Джека є один кіт і два цуценя.
There are two puppies and a cat in Jack’s house. – У будинку Джека є два цуценя і один кіт.
There is a pen and six pencils on the table. –На столі ручка і шість олівців.
Форма заперечення з there is / there are
Заперечлива форма утворюється додаванням частки not після дієслова to be в потрібній формі. Вона використовується, якщо ви хочете сказати, що чогось немає, не було або не буде де-небудь.
Ми можемо скоротити повну форму there is not = there isn’t та there are not = there aren’t.
There is not a book on the shelf. There isn’t a book on the shelf. На полиці немає книги.
There are not cats in the street. There aren’t cats in the street. На вулиці немає котів.
Як задавати питання з there is / are?
Побудова питань підпорядковується стандартним правилам англійської мови. Щоб задати питання, досить перенести слова is / are в початок речення, перед словом there.
Розглянемо на прикладі, як із стверджувального речення зробити питальне:
Ствердження:
There are flowers in the vase. – У вазі квіти. There is a dog on the street. – На вулиці є собака.
Питання:
Are there flowers in the vase? – У вазі є квіти? Is there a dog on the street? – На вулиці є собака?
ВПРАВУ 5 СТ.168 СЛІД ЗРОБИТИ І ЗАПАМ’ЯТАТИ НАЗВИ СВЯТ I КОЛИ ВОНИ СВЯТКУЮТЬСЯ.
1. We celebrate New Year’s Day(Новий рік) on the first of January.
2. We celebrate Christmas(Різдво) on the seventh of January in Ukraine.
We celebrate Christmas on the twenty-fifth of December in Great Britain.
3. We celebrate St. Valentine’s Day(День св. Валентина) on the fourteenth of February.
4. We celebrate Women’s Day (День жінок бо 8 Березня) on the eighth of March.
5. We celebrate Easter in April or May. або
We celebrate Easter on the nineteenth of April.
6. We celebrate May Day (День праці) on the first of May.
7. We celebrate Victory Day (День Перемоги) on the ninth of May.
8. We celebrate Constitution Day (День Конституції України) on the twenty-eighth of Junein Ukraine.
9. We celebrate Independence Day(День Незалежності України) on the twenty-fourth of August in Ukraine.
10. We celebrate the Day of Knowledge (День знань) on the first of September in Ukraine.
11. We celebrate Halloween(Хелловін) on the thirty-first of October.
12. We celebrate St. Nicholas’ Day(День св. Миколая) on the nineteenth of December.
Перекладаємо:
1. Ми святкуємо Новий рік першого січня.
2. Ми святкуємо Різдво сьомого січня в Україні.
Ми святкуємо Різдво двадцять п’ятого грудня у Великій Британії.
3. Ми святкуємо День св. Валентина чотирнадцятого лютого.
і так всі речення.
ВПРАВА 4 СТ.170 ПРАВИЛО ПРО ВЖИВАННЯ ПРИЙМЕННИКІВ З НАЗВАМИ ДНІВ ТИЖНЯ, МІСЯЦІВ.
1.Ми вживаємо прийменник ON з назвами днів тижня:
on Monday(в понеділок ), on Tuesday(у вівторок), on Wednesday(в середу), on Thursday(в четвер), on Friday(в п’ятницю), on Saturday(в суботу) , on Sunday(в неділю).
Наприклад:
1. We have English lessons on Monday, Wednesday and Friday. (Ми маємо уроки англ. мови в понеділок, в середу і п’ятницю.)
2.They have party on Saturday.( У них вечірка в суботу.)
2.Ми вживаємо прийменник IN з назвами місяців:
In January (в січні), in February (в лютому), in May( в травні), in July (в липні), in September (у вересні), in December (в грудні)…
Наприклад:
1. We go to school in September.(Ми йдемо до школи у вересні.)
2. Pupils have holidays in June, July and August.(Учні мають канікули в червні, липні і серпні).
3. Ми завжди вживаємо AT зі словом weekend
1. I read interesting books at the weekend. ( Я читаю цікаві книжки у вихідні.)
2. My mother cooks pizza at the weekend. ( Моя мама готує піцу у вихідні.)
*************************************************************************************************************************
Складне речення 12 запитань
Запитання 1 Складним називають речення, у якому
одна граматична основа
є дві або більше граматичних основ
немає другорядних членів речення
є вставні слова
Запитання 2 Який розділовий знак ставимо між частинами складного речення?
варіанти відповідей
Крапку Знак питання Три крапки Кому
Запитання 3 Яке з наведених речень НЕ є складним?
Ніч минула швидко. Дрімає сад, і гостро пахне м’ята. Хмара небо криє, сонечко не блисне, вітер вовком виє, дощ потоком висне. Реве та стогне Дніпр широкий, сердитий вітер завива…
Запитання 4 Яке речення Є складним?
Сховав грудень під кригою річки і повдягав ліси у білі мережива. Мчали коні навпрошки, перекинули санки.
Пробіг автомобіль, і синя хмарка диму за ним розвіялась. Пов’яли пишні квіти.
Запитання 5 Складним Є речення (дві правильні відповіді)
Понісся перший порив вітру. Як спить мала травиця, травиці дощик сниться. Великі хмари холодом нагусли, червоне листя падає в гаю. Товста снігова ковдра і міцний килим опалого листя надійно вкриють землю від морозу.
Запитання 6 НЕ є складними речення (дві правильні відповіді)
Дзвенить земля, а я слухаю. Мчали коні навпрошки, перекинули санки. Жовті палички цвіту тихо гойдалися на волосинках вздовж колосків. Пишається калинонька, явір молодіє, а кругом їх верболози й лози зеленіють.
Запитання 7 Сховав грудень під кригою річки і повдягав ліси у білі мережива.
У цьому реченні граматична основа - це
грудень сховав повдягав
Сховав річки
повдягав ліси
річки повдягав
Запитання 8 Пов’яли пишні квіти затих осінній сад туманом ліг на віти холодний листопад.
У цьому реченні коми потрібно поставити після слів (розділові знаки пропущено)
затих, сад
квіти, віти
осінній, ліг
квіти, сад
Запитання 9 По обрію неба сірими баранцями побігли волохаті хмаринки, над озером зашелестів очерет, а з дерев стиха знімалися й задумливо падали на землю сухі листочки.
У цьому реченні підметами є
хмаринки, очерет
хмаринки, очерет, листочки
баранцями, очерет, листочки
хмаринки, очерет, дерев
Запитання 10 Ліщинові кущі позадирали списи, по списах дощ стіка, а вітер обтіка.
У цьому реченні присудками є слова
стіка, обтіка
позадирали, стіка
позадирали, списах, обтіка
позадирали, стіка, обтіка
Запитання 11 Безсполучниковим зв'язком з'єднані частини якого складного речення?
Великі хмари холодом нагусли, червоне листя падає в гаю. Пробіг автомобіль, і синя хмарка диму за ним розвіялась. Летять у вирій дуже дикі гуси, а я слонам привіт передаю. Дрімає сад, і гостро пахне м’ята.
Запитання 12 Частини яких складних речень з'єднані сполучниковим зв'язком? (дві правильні відповіді)
Крикнув перепел в ярочку, стрепет приснув над тернами. Грім креснув, і дощ полився. Дніпро реве, тремтить підмита круча… Зелена трава горить зеленим огнем, а на її довгих листочках грає і сяє чиста роса.
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""Максим Рильський «Дощ» (напам.) «Осінь-маляр…) + стаття підручника теорія літератури 7 запитань
Запитання 1 Батько Максима Рильського
Тимофій
Іван
Тадей
Микола
Запитання 2 Батьки назвали майбутнього поета на честь
Максима Залізняка
Максима Переплиці
Михайла Максимовича
Максима Березовського
Запитання 3 Перша збірка поезій називається "........", поетові було лише ...... років
"Кобзар", 26
"Люди серед людей", 25
"На білих островах", 15
"Соняшні кларнети", 27
Запитання 4 Художній засіб "благодатний, довгожданий" - це...
метафора
епітет
персоніфікація
порівняння
Запитання 5 Продовжіть речення із поезії Рильського
Золотий вечірній ...
дощ
друг
гість
ворог
Запитання 6 "Відкривай гарячі груди, мати-земле!" - це уривок із поезії ....
варіанти відповідей
"Осінь-маляр із палітрою пишною..."
"Не бував ти у наших краях..."
"Дощ"
"Гаї шумлять"
Запитання 7 До цього предмета Максим Рильський використав епітет "пишною". Що це?
фарби
гуаш
палітра
мольберт
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Завдання для дистанційного навчання для 6А класу на період карантину з 27.04 по 30.04
Українська мова
Повторити параграф 40, опрацювати 41,42 - вивчити правила, опрацювати таблиці, виконати вправу 472 (письмово напишіть одну вітальну листівку або запрошення на свято комусь старшому за вас віком (першій вчительці, класному керівнику, керівнику гуртка чи ін..) в зошити написати, надіслати вчителю.
Українська література
Підручник ст.223-228. Біографію Степена Руданського коротко записуємо в зошит, терміни співомовка, гумореска, інверсія виписати та вивчити, гуморески навчитися виразно читати, відповідати на запитання.
Математика
Повторити параграф №2
Виконати завдання №2 ст.84, №3 ст.145
Зарубіжна література
Опрацювати ст.226-236
Виписати літературознавчі терміни. Записати коротенько біографію Астрід Ліндгрен
Прочитати «Міо, Мій Міо»
Історія
Антична цивілізація ті її сусіди. Давній Рим.
Тестові завдання в групі вайбер 6-А
Географія
Дослідження скласти опис 1 з природних комплексів своєї місцевості (озеро, поле, садок).
Російська мова
Опрацювати параграф 62
Вивчити правила, усно перечитати вправи
Виконати письмово вправу 536 А, Б
Самостійна робота в групі вайбер 6-А
Англійська мова
Завдання в групі «Вайбер 6-А»
Біологія
Виконати завдання з таблиці (в групі вайбер 6-А). Опрацювати параграфи 45, 46
Музичне мистецтво
Слухати інструментальну музику, твори (на вибір)
Фізична культура
Проводити щоденну зарядку
Інформатика
Завдання виконуйте онлайн, користуючись посиланням в групі «Вайбер 6-А».
Основи здоров`я
Опрацювати параграф 28.
Зробити ватно-марлеву пов`язку як у книжці на ст..134
Трудове навчання
Завершити виріб в’язаний. Реферат по темі (дівчатка).
Опрацювати матеріал та виконати міні-проект «Охайне житло»(хлопці).
Образотворче мистецтво
Творча робота-створення асоціативної композиції
за мотивами солярних знаків «Великодні мотиви».
Завдання для дистанційного навчання для 7 класу на період карантину з 27.04 по 30.04
Історія України.
Утворення Кримського ханства. Гіреї. Суспільний устрій та культура ханства
Суспільне і церковне життя на теренах України в XІV–XVст.
Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурзьке право.
Прочитати§21, 22
Практична робота
Заповнення синхронізованої хронологічної таблиці
Перегляд онлайн уроків
Зарубіжна література. Айзек Азімов "Фах". Характеристика образа Джорджа Плейтена. Аналізувати твір, дати відповіді на питання.
Англ. мова Група СвітланиВолодимирівни
ex. 3,4,5 p.158-161. Повторити часи Past Simple, Past Continuous i Past Perfect ex.1 p.165.
Група Лариси Олександрівни ПРОДОВЖИТИ вчити слова з карток,письмово вправи 1,3 ст153—154,вправи 1,2 ст 155—157,текст з картки London переклад.письмово,вірш з картки вивчити, текст Kyiv ст 158 переклад письмово+вправи 4 ст161, переказувати за планом вправи 5 ст 161.
Фізика Прочитати §44,45.46 ст.195, письмово вправи № 363,364.
Українська література Повторити вивчений матеріал, виконати контрольну роботу (завдання отримані по вайберу)
Укр.мова . Група Інна Маврівна
Виконати контрольну роботу по прислівнику(тести переслані по вайберу).Повторити розділ"Числівник",використати відеоурок,який надсилав вчитель та телеуроки(зараз транслюють якраз числівник)
До понеділка зробити контрольну,бо потрібно виставити оцінки. Укр. Мова.
Група Олександра Олександровича
Частка (Поовторення). Правопис сполучників (Повторення). Виконувати завдання отримані попередньо.
Біологія. Опрацювати параграфи 30-31, відповісти на запитання в кінці параграфів.
Хімія Взаємодiя води з оксидами неметалiчних елементiв. Прочитати § 28 п.2
Виконати вправи 206, 207.
Географія Індійський океан географічне положення клімат органічний світ.
Алгебра §4 п.24,№911, 917, 919,(23,929
Геометрія. §4 пункт 23 задачі №626. 629
Образотворче мистецтво
Творче завдання-розробити ескiз проекту,,Вулиця майбутнього", ,,Транспорт ХХХ столiття"(рiзнi художнi матерiали).
Трудове навчання для обох груп
Творча робота-виготовлення ляльки-мотанки. Шматки тканин(бавовна,льон,вовна,конопляне прядиво), кольоровi нитки
Основи здоров'я . . Опрацювати § 25, 26, 27.
Написати в зошит "Якi заходи вживає держава для запобігання розповсюдженню та вживанню наркотикiв."
Російська моваПо підручнику «Русский язык. 7 класс» авторів Т.М. Полякова, Е.И. Самонова (3 рік навчання) 2016 року.Повторити вивчений матеріал,виконати завдання контрольної роботи. (Фото у вайбері).