№ |
Назва предмета |
Завдання |
1 |
Українська мова |
|
2 |
Українська література |
Г. Тютюнник «Дивак», читати. (тест нижче) |
3 |
Математика |
Контрольна робота ( група вайбер) |
4 |
Природознавство |
Параграф 44, склади характеристику екосистеми за планом на ст.172. |
5 |
Історія України |
Продовжуємо роботу на платформі на зеhttps://smartexpert.net/courses?ref=5ea1b3ef3b3de Реєструємось, проходимо перший урок. З 05.05 буде опублікований другий урок -це кінець модулю. Читаємо § 25. |
6 |
Англійська мова |
Еx. 2,3,4 p.174. Граматика ex.6 p.174, ex. 3p.179. Нова тема" School life" ex.1,2,3,4 p.184 .Слова будуть додатково. |
7 |
Етика |
Доздаємо роботи |
8 |
Образотворче мистецтво |
Творча робота-створення – створення композицiï,,Будинок для казкового героя"(фарби акварельнi, гуаш за вибором) |
9 |
Трудове навчання |
Опрацювати матеріали та виконати міні-проект «Сервірування святкового столу» та «Побутові електроприлади в моєму житті» (залишається це ж) |
10 |
Основи здоров’я |
Основи здоров'я на 4-8 травня. Опрацювати параграф "Стихiйнi лиха" виконати таблицю в зошитi (зразок нижче). |
11 |
Зарубіжна література |
Завдання у нашому класі |
12 |
Фізична культура |
Гімнастика |
13 |
Інформатика |
Опрацювати пн. 4.1 та вправа 11, яку виконуйте онлайн користуючись https://scratch.mit.edu/ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home ). Опрацювати пн. 4.2 та вправа 6 у зошит.( доробити завдання та надіслати фотозвіт) |
|
Музичне мистецтво |
Прочитати ст. 120-124 «Велике українське сімейство». Слухати музику у виконанні оркестру народних інструментів і записати назви двох прослуханих творів; Прочитати ст..124-130 «Світ вокальної музики». Співати повторно «Червона калина» Н. Май. Слухати вокальну музику за власним вибором.
|
Пряма мова. Діалог. 12 запитань
Запитання 1 Чуже мовлення, передане дослівно, називається
діалогом простим реченням складним реченням прямою мовою
Запитання 2 Пряма мова зазвичай супроводжується
словами автора непрямою мовою звертанням складним реченням із різними видами зв’язку
Запитання 3 Діалог — це…
роздуми якоїсь особи цитата розмова двох осіб пряма мова
Запитання 4 Укажіть схему, у якій правильно розставлено розділові знаки.
варіанти відповідей
«П»,— а,— «п». «П.— А». «П,— а,— п». «П.— а,— п».
Запитання 5 Укажіть правильно намальовану схему до речення: «У вигляді мови,— сказав Олесь Гончар,— дано людині великий дар
«П»,— а. «А»,— п. «П.— а,— п». «П,— а,— п».
Запитання 6 Неправильно розставлено розділові знаки в реченні
Тепер, коли тебе довго немає, я думаю: «Любуйся калиною, коли
цвіте, а дитиною, коли росте».
Він міг би сказати про себе словами Блока: «Одним із моїх натхнень була чесність».
Бувало так, що беручи до рук якийсь перекладний твір казав «А я ж колись це теж перекладав».
«А на Запорожжі кошовий Сірко помер»,— занотовував для пам’яті поколінь самовидець.
Запитання 7 Неправильно розставлено розділові знаки в реченні
«Учитель не може бути тільки добреньким і простодушним»,- доводив Василь Сухомлинський.
«Що це тобі не спиться Сергійку?» - запитала мати.
«Чого ж ти мовчиш»,- запитав учитель..
«Ходять тут усякі»,- бурмоче дід.
Запитання 8 Прямої мови нема в реченні (розділові знаки пропущено)
Стародавня народна приповідка мудро вчить Держімося землі, бо земля держить нас
Мати говорила про те щоб я завжди слухався свого серця.
А Сашкові сказала Тобі сину треба стати іншою людиною.
І теперподумав він уві сніможна не боятися жодного хижака
Запитання 9 Визначте речення з прямою мовою (роздiловi знаки пропущено)
Диктор повiдомив про вiдкриття у мiстi нового стадiону.
Диктор повiдомив що у мiстi вiдкрився новий стадiон.
Диктор повiдомив у мiстi вiдкрився новий стадiон.
За повiдомленням диктора в мiстi вiдкрився новий стадiон.
Запитання 10 Укажiть речення, що вiдповiдає схемi:«П, – а, – п».(роздiловi знаки пропущено)
Я люблю зиму сказала дiвчинка бо в сiчнi в мене день народження.
Я люблю зиму бо в сiчнi в мене день народження сказала дiвчинка.
Дiвчинка сказала я люблю зиму бо в сiчнi в мене день народження.
Дiвчинка сказала що любить зиму бо в сiчнi в неї день народження.
Запитання 11 Укажіть речення побудоване за схемою: «П, (!?)» — а.
«Чудовий Дніпро!» — скаже всякий, хто гляне.
«Дивно!.. Що це може бути? — думав вартовий.— Може, засурмити на тривогу?»
«Завтра почнемо готуватись до морського походу,— вів кошовий.— Пам’ятайте, що від завтрашнього дня у нас воєнний закон…»
Коваль відповів: «Без пісні що ж то за кобзар!»
Запитання 12 Яку помилку допущено вдіалозі
Здрастуйте! — закричала дівчинка.
Куди ви прямуєте?
Будь здорова, маленька дівчинко,— поважно відповіли їй. — Ми поспішаємо на свято народження річки!
варіанти відповідей
не виділено слів автора не поставлено тире перед репліками
не записано в один рядок неправильно поставлені розділові знаки в кінці слів автора
****************************************
Г. Тютюнник «Дивак», читати.12 запитань
Запитання 1
Автор твору "Дивак"
Соломія Павличко Григір Тютюнник Микола Вінграновський Запитання 2
Запитання 2
Як звали вчительку за твором Гр. Тютюнника "Дивак"
Матильда Петрівна. Маргарита Федорівна Матильда Павлівна
Запитання 3
Кого побачив Олесь, притулившись щокою до льоду
Карасика Окуня Щуку
Запитання 4
ЯкоюдорогоюОлесевізручнішеходитидошколи?
ерезбір; черезполе; черезрічку
Запитання 5
ЯкупорурокулюбитьОлесь?
Весну Зиму Літо
Запитання 6
Твір Г. Тютюнника "Дивак" за жанром
Запитання 7
Висловлювання з оповідання Г. Тютюнника "Дивак" "Він ще малий, головою ледь до клямки дістає. Очі в нього чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ» - це
художній опис пейзаж портрет
Запитання 8
Ідея твору Г. Тютюнника "Дивак"
ідея незалежності людського духу
ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини
ідея любові та дружби між дорослими і дітьми
Запитання 9
Яку казку просив розповісти Олесь"
«Івасика-Телесика»; "Колобок»;«Кривенька качечка»
Запитання 10
Федько-Тойкало, герой оповідання Г.Тютюнника«Дивак», ударив Олеся тому, що той:
відмовився з дітьми ламати молодий лід;не поділився сніданком; не хотів показувати гніздо ремеза
Запитання 11
Що зробив Олесь, коли вчителька поставила йому двійку за дятла («Дивак» Г.Тютюнника):
розплакався; сидів мовчки; пішов з уроку
Запитання 12
Олесь подарував Федькові
гніздо ремеза риболовний гачок дудочку з верби шмат осинового пеньк із світлячками
Українська мова
Опрацювати параграфи 43-44. Вивчити всі правила, виконати письмово впр.491
Українська література
Підручник ст. 229-233.Біографію Павла Глазового -в зошит, гуморески виразно читати, відповідати на запитання, одну з гуморесок вивчити напам'ять..
Математика
Виконати завдання №6 ст.259. Переслати виконані завдання на вайбер.
Зарубіжна література
Виконати тестові завдання в групі вайбер 6-А клас
Історія
Давні cлов’яни.Прабатьківщина слов’ян.Початок Великого розселення слов’ян. §54
Географія
Завдання в групі вайбер 6-А
Російська мова
Опрацювати параграфи 63-64
Вивчити правила, усно перечитати вправи
Виконати письмово вправу 542
Англійська мова
Завдання в групі «Вайбер 6-А»
Біологія
Опрацювати параграф 47. Виконати практичну роботу3 на ст209-210.
Німецька мова
Посилання на тест: https://forms.gle/xfwL7o3Nnu5txH9BA
Музичне мистецтво
Слухати інструментальну музику, твори (на вибір)
Фізична культура
Проводити щоденну зарядку
Інформатика
Завдання виконуйте онлайн, користуючись посиланням в групі «Вайбер 6-А».
Основи здоров`я
Опрацювати параграф 29.
Записати в зошит , які є засоби безпеки для велосипедиста
Трудове навчання
Завершити виріб в’язаний. Реферат по темі (дівчатка).
Творча робота - виготовлення оберегу - "Підкова на щастя"
(із природних та підручних матеріалів)-(хлопці).
Образотворче мистецтво
Творча робота-створення асоціативної композиції
за мотивами солярних знаків «Великодні мотиви».
Музика
Прочитати ст. 144-150 «Мистецтво імпровізації». Слухати і співати пісні, які розповідають про весну. Написати назви двох пісень в зошиті.
Прочитати ст. 150-154 «Рондо запрошує в коло». Співати пісню «Весняна пісня». Музика Моцарта.
КОНТРОЛЬНА РОБОТАЗ ГЕОГРАФІЇ ДЛЯ 6 КЛАСУ
І варіант
Iрівень.
Тести (кожне завдання 1 б)
1. Атмосфера це –
а) нижній шар повітряної оболонки Землі;
б) повітряна оболонка Землі;
в) нижній шар тропосфери;
г) оболонка Землі, яка складається із стратосфери і мезосфери.
2. Лінії, які з’єднують на карті точки з однаковою абсолютною температурою, називаються:
а) ізобари б) ізобати в) ізогієти г) ізотерми
3. Середня солоність поверхневих вод Світового океану становить:
а) 28 проміле б) 35 проміле в) 38 проміле г) 42 проміле
IIрівень (кожне завдання 1 б)
4. Визначте правильність твердження:
«Морем вважається будь-яка велика водойма з солоною водою, наприкладКаспійське море».
Так Ні
5. Позначте на контурній карті найдовшу річку світу цифрою 1, найповноводнішу річку світу цифрою 2,найважливішу річкуУкраїни цифрою 3, найбільше за площею озеро світу цифрою 4.
6. Підкреслить із запропонованих об’єктів острови: Гренландія, Ісландія, Камчатка, Сахалін, Мадагаскар, Ява, Аравійський, Сомалі.
IIIрівень(кожне завдання 1,5 б)
7. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними гідрологічними об’єктами.
а) внутрішні моря 1) Гібралтарська, Дрейка
б) окраїнні моря 2) Чорне, Азовське
в) затоки 3) Каспійське, Аральське
г) протоки 4) Баренцове, Японське
5) Мексиканська, Бенгальська
8. Охарактеризуйте географічне положення річки Амазонки за типовим планом.
IVрівень (завдання на 3 б)
9. Як відомо, чотири найдавніші цивілізації світу: "Єгипет, Межиріччя, Індія і Китай – виникли на берегах п’яти великих річок. Назвіть ці річки. Яке значення мають річки в господарській діяльності людей.
Відповіді надсилати на електронну адресу igors_l@ukr. ,вказуєте ваш клас, варіант(на вибір), прізвище,ім'я.
до 12.05.
КОНТРОЛЬНА РОБОТАЗ ГЕОГРАФІЇ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ІІ варіант
Iрівень.
Тести (кожне завдання 1 б)
1. Найбільша частина озону атмосфери зосереджена:
а) у стратосфері;
б) мезосфері;
в) тропосфері;
г) у верхніх шарах атмосфери.
2. Позначте назву показника, яким вимірюють атмосферний тиск:
а) бали б) міліметри ртутного стовпчика
в) градуси г) м/с
3. Припливні явища виникають у наслідок:
а) змін атмосферного тиску б) змінних вітрів
в) підводних землетрусів г) дії Місяця і Сонця
IIрівень (кожне завдання 1 б)
4. Визначте правильність твердження:
«Усі елементи природи, які використовує чи може використовувати у майбутньому людина називають природними ресурсами».
Так Ні
5. Позначте на контурній карті світу цифрою 1-найбільше за площею озеро світу, цифрою 2 - найглибше озеро світу, цифрою 3 – найбільшу річку України, цифрою 4 – найбільше море, яке омиває береги України.
6. Підкреслить із запропонованих об’єктів моря: Гольфстрім, Саргасове, Червоне, Лабрадорська, Західних вітрів, Карибське, Південно-Китайське, Японське.
IIIрівень(кожне завдання 1,5 б)
7. Установіть відповідність між частинами Світового океану та вказаними гідрологічними об’єктами.
а) моря 1) Гольфстрим, Лабрадорська
б) затоки 2) Карибське, Саргасове
в) течії 3) Магеланова, Беренгова
г) протоки 4) Біскайська, Гудзонова
5) Байкал, Вікторія
8. Охарактеризуйте географічне положення річки Ніл за типовим планом
IVрівень (завдання на 3 б)
9. Крім річок, найважливішими накопичувачами води на суші є озера, болота, водосховища. Розкрийте значення боліт у природі та господарській діяльності людини.
Відповіді надсилати на електронну адресу igors_l@ukr.,вказуєте ваш клас, варіант(на вибір), прізвище,ім'я.
до 12.05.
Історія України.
Пам’ятки середньовічної культури XІV–XVст.
Прочитати§23. Повт. §19-22
Практична робота Етнічний склад населення України, ст.226 зробити у формі презентації, скинути на електронну пошту v.k.stank122@gmail.com
Узагальнення, ст. 227. Тематичне оцінювання. ст.228-229, письмово
Перегляд онлайн уроків
Зарубіжна література. Діана Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Знайомство з життєвим і творчим шляхом письменниці. Читати і аналізувати роман. Фентезі (виписати визначення)
Англ. мова
Граматика ex. 2,3,4 p.165; ex. 4,6 p.168. Read and translate texts "Ukraine" and "Great Britain". Опрацювати слова (Слова і тексти додаються у вайбері)
Фізика Прочитати §47, лабораторна робота №12 ст.192, письмово вправи № 365,366, ст195.
Українська література Скласти власну історію пригод з головним героєм-Іваном Силою.(Письмовий твір,не менше 1 сторінки,у писати у зошити робочі ,надіслати вчителю на вайбер)
Укр.мова . Група Інна Маврівна
Опрацювати параграфи 70,72,73,вивчити правила,написання часток.
Укр. Мова.
Група Олександра Олександровича
Контрольна робота . Прийменник. Частка. Вигук.(Завдання у вайбері)
Біологія Опрацювати параграфи 34,35,36. Відповісти на запитання в кінці параграфів.
Хімія Поняття про гідрати оксидів: кислоти і основи. Поняття про індикатори. Прочитати §29. Опрацювати завдання «На дозвіллі» ст.170
Географія Північно Льодовитий океан. Історія географічних досліджень. Органічний світ і природні ресурси
Алгебра Повторити вивчений матеріал, контрольна робота
Геометрія. Повторити вивчений матеріал, контрольна робота
Образотворче мистецтво
Продовжуємо працювати над ескiзом проекту,,Вулиця майбутнього", ,,Транспорт ХХХ столiття"(рiзнi художнi матерiали).
Трудове навчання для обох груп
Творча робота-виготовлення ляльки-мотанки. Шматки тканин(бавовна,льон,вовна,конопляне прядиво), кольоровi нитки, вислати фото
Основи здоров'я . Опрацювати параграфи 28 - 29.
Написати в зошит "Чому ВIЛ - iнфекцiя дуже небезпечна?
Російська моваПо підручнику «Русский язык. 7 класс» авторів Т.М. Полякова, Е.И. Самонова (3 рік навчання) 2016 року. Опрацювати параграф 62 - 63. Виконати письмово вправи 572 А, 579.
Прочитати ст. 154-162 «Музика театру». Слухати театральну музику (уривки з опер, балетів, оперет) за власним вибором. Записати в зошиті назви трьох прослуханих творів.
Прочитати ст.. 162-168 «Мюзикл». Продовжувати слухати театральну музику (уривки з мюзиклів). Назви двох прослуханих мюзиклів записати в зошит.