№ |
Назва предмета |
Завдання |
1 |
Українська мова |
Завдання на 2 тижні (тести нижче) Для ознайомлення РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ДІАЛОЗІ ТА ПРЯМІЙ МОВІ |
2 |
Українська література |
К.Р. на тему «Світ природи» (тести внизу) |
3 |
Математика |
Доробити тестові завдання |
4 |
Природознавство |
Параграфи 37-39.Виконати завдання на ст.136, 137, 140,146. |
5 |
Історія України |
Прочитати і виконати практичне завдання § 24. Відповідати на запитання ст. 171 (на зеленому і фіолетовому тлі усно, там де підготувати повідомлення письмово, (можна історичний фільм) |
6 |
Англійська мова |
Завдання ті ж і лише контрольна на п'ятницю по темі"Місце, де я живу." Вчимо слова і навчитися читати текст "My town". |
7 |
Етика |
Шо треба пам’ятати , відвідуючи хворого. Як поводитись у поліклініці та лікарні. (тезисно в зошит) |
8 |
Образотворче мистецтво |
Творча робота-створення асоцiативноï композицiï за мотивами солярних знакiв "Великоднi мотиви" |
9 |
Трудове навчання |
Виготовлення Великодньої писанки в довільній техніці |
10 |
Основи здоров’я |
Опрацювати параграф "Безпечний iнтернет". Завдання 4 виконати в зошит. |
11 |
Зарубіжна література |
Виконуємо к.р. (група у вайбері) Роальд Дал (1916–1990) «Чарлі і шоколадна фабрика», читати. РЗМ. Твір – фантазія «Про що мої мрії» (письмово) |
12 |
Фізична культура |
Гімнастика |
13 |
Інформатика |
Опрацювати пн. 4.1 та вправа 11, яку виконуйте онлайн користуючись https://scratch.mit.edu/ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home ). Опрацювати пн. 4.2 та вправа 6 у зошит.( доробити завдання та надіслати фотозвіт) |
14 |
Музичне мистецтво |
Прочитати ст. 106-110 "Інструментальне соло"; Прочитати ст 110-114 "Грай ансамбль"; Співати пісні під фонограму плюс "Чарівний смичок" |
12 запитань
Запитання 1 Малий Шевченко мріяв стати
варіанти відповідей
учителем; малярем; козаком; гончарем.
Запитання 2 Поетичні вирази у вірші Т.Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…» червоні поли, туман сивий – це
варіанти відповідей
гіпербола; порівняння; епітети; метафори.
Запитання 3 Перша збірка П.Тичини має назву
варіанти відповідей
«Сонячні кларнети»; «Замість сонетів та октав»; «Плуг»; «В космічному оркестрі».
Запитання 4 Твір, у якому відображено думки, настрої та почуття людини, душевний стан автора, його ставлення до оточення, називається
варіанти відповідей
байкою; оповіданням; ліричним твором; повістю.
Запитання 5 Твір, у якому відображено думки, настрої та почуття людини, душевний стан автора, його ставлення до оточення, називається
варіанти відповідей
байкою; оповіданням; ліричним твором; повістю.
Запитання 6 Укажіть автора твору "У бур’янах”
варіанти відповідей
Шевченко; Васильченко; Тичина; Гуцало
Запитання 7 Хто написав поезію "Не бував ти у наших краях”?
варіанти відповідей
Шевченко; Франко; Тичина; Грінченко
Запитання 8 Чим захоплюється ліричний герой поезії "Не бував ти у наших краях”?
варіанти відповідей
рідною домівкою; рідним краєм; річкою; лісом
Запитання 9 Оповідання "Лось” написав...
варіанти відповідей
П.Тичина; В.Винниченко; Є.Гуцало; С.Васильченко
Запитання 10 Хто врятував лося в оповіданні "Лось”Є.Гуцапа?
варіанти відповідей
діти; браконьєри; мисливці; лікар
Запитання 11 Хто стріляв у лося?
варіанти відповідей
мисливці; брати-підберезники; браконьєри; дядько Шпичак
Запитання 12 Що дядько Шпичак запропонував хлопчикам, щоб вони мовчали про його злочин?
варіанти відповідей
гроші; винагороду; роги і м’ясо; цукерки
2 тижні
11 запитань
Запитання 1 Складне речення...
варіанти відповідей
а) має одну граматичну основу;б) маєдві граматичні основи;
в) має три граматичні основи;г) має двіі більше граматичні основи.
Запитання 2 Прості речення у складному пов’язані між собою...
варіанти відповідей
а) за змістом, інтонацією та сполучниками або за змістом та інтонацією;
б) за змістом і обов’язково сполучниками;
в) за допомогою сполучників або без сполучників, але не обов’язково за змістом.
Запитання 3 Речення:Ми з тобою ішли, ісиніли поля. (В. Сосюра.)
варіанти відповідей
а) є простим реченням з однорідними присудками;
б) є складним реченням з двома граматичними основами;
в) є складним реченням з трьома граматичними основами.
Запитання 4 Укажіть складні речення:
варіанти відповідей
а) Півень злетів на пліт і заходився на все горло кукурікати.
б) Гордовито стоять колючі малиново-червоні шишки будяка, над ними літають джмелі.
в) На штучних водоймах плавають лебеді, різні качки, походжають рожеві фламінго.
г) У заповіднику вчені вивчають минуле степів, життя рідкісних і корисних рослин.
Запитання 5 Вкажіть складне речення:
варіанти відповідей
а) Дрімає сад і гостро пахне м’ята.б) Жайворонку, вийся над полями!
в) Тихо, ніщо не шерехне.г) Здавалося, природа жартувала, гралася.
Запитання 6 Складне речення зі сполучниковим зв’язком є в рядку:
варіанти відповідей
а) На тиху ніч, на вечір золотийу синє небо висипали роси.
б) Проводжають мене чорні очі ожин, між березами дуб заблудився крислатий.
в) Сонце світить так ласкаво, що аж каміння сміється.
г) Сани біліють у лузі, у сани запряжено вітер.
Запитання 7 Складне речення із безсполучниковим зв’язком є в рядку:
варіанти відповідей
а) Життя біжить, як музика дзвенить.
б) Ожиною терпкою пахне ліс, на пагорбі замріялась ялиця.
в) Зібрала ніч поважно зорі в клунок, бо стукає світанок у вікно.
г) Вродлива пісня розсипає бризки, гойдає в небі золоті колиски.
Запитання 8 Складне речення є в рядку:
варіанти відповідей
а) У сонячнім промінні купались і ярі лани, і весела гора.б) Синіють небо, і ліс, і гори. в) Тече вода в синє море, та не витікає. г) Літо минуло, і осінь приспіла.
Запитання 9 Складне речення зі сполучниковим зв’язком є в рядку:
варіанти відповідей
а) Я люблю, як у вечірній час сопілка заспіває переливна.
б) Дихання осені на квіти впало, у зелені дерев сумує де-не-де пожовклий лист.
в) Калина розпашіла під вікном, верба журбу гойдає над ставком.
г) Листя вмирає й на брук осипається.
Запитання 10 Складне речення із безсполучниковим зв’язком є в рядку:
варіанти відповідей
а) Був теплий дощ, в траві стоїть вода, на гілці синя бабка обсихає.
б) Стежинку відшукати треба, щоб ходив ти вік у щасті.
в) Сміюсь я, жартую, співаю, не скаржусь на долю зовсім.
г) Послухайте, як дихає земля.
Запитання 11 Вкажіть складне речення:
варіанти відповідей
а) Стара черемха заздро поглядала на першу вишню.
б) Шумить і хвилюється Київ і сонце сміється з висот.
в) Сонце обливало землю рожевим світлом і ніжно цілувало своїми іскорками.
Для ознайомлення РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ДІАЛОЗІ ТА ПРЯМІЙ МОВІ
12 запитань
Запитання 1 Укажіть правильне визначення слів автора при прямій мові.
варіанти відповідей
Слово або сполучення слів, за допомогою яких мовець висловлює ставлення до того, що він повідомляє
Слово або сполучення слів, що називає того, до кого звертаються
Висловлювання якоїсь особи, передане дослівно, без змін.
Слова, що вказують на те, кому належить висловлювання
Запитання 2 Укажіть речення (окремі розділові знаки пропущені) із прямою мовою.
варіанти відповідей
Робота і ще раз робота над собою!
Вчений Томас Едісон стверджував, що брак сну ніколи не шкодить.
Еміль Золя, щоб писати, ранком прив'язував себе до стільця.
Ньютон говорив Уся моя геніальність у тому, що я можу більше за інших висидіти за роботою.
Запитання 3 Укажіть речення, у якому слова автора стоять перед прямою мовою(Окремі розділові знаки пропущені)
варіанти відповідей
Тут поет не втерпів Хто там?
Гриміла наша мінометна і гриміти буде запевнили товариші.
Шрам гукнув, щоб перше одчиняли ворота, а потім бігли собі.
Звернувшись до мене, журналіст голосно запитав, чи бачив я статтю.
Запитання 4 Чуже мовлення, передане не дослівно, а тільки зі збереженням змісту, називається
варіанти відповідей:
прямою мовою; непрямою мовою; цитатою; діалогом
Запитання 5 Котре із наведених речень відповідає схемі - "ПМ",- СА ?,
де "ПМ" - пряма мова, "СА" - слова автора
(Окремі розділові знаки пропущені)
варіанти відповідей
Як тихо і затишно в хаті, матусю, промовила доня, давно так не було.
Козак, приклавши руку до серця, сказав гордо і велично будь, Україно, сильною та могутньою.
Як довго ми тебе чекали, прекрасна осене, шепотіли клени.
Він любив повторювати мова і пісня - то душа народу.
Запитання 6 Котре із наведених речень відповідає схемі - СА:"ПМ" ,
де СА - слова автора, ПМ - пряма мова ?
(Окремі розділові знаки пропущені)
варіанти відповідей
Який кущ наймиліший для серця українця можна почути запитання.
Козаки співали висип же, мила, високу могилу та посади, мила, червону калину.
Народ відповів, що нема цвіту на всім світі, як на тій калині.
До нашого озерця підемо, наловимо риби сказав Ігоркові батько.
Запитання 7 У котрому рядку пряма мова стоїть перед словами автора?
варіанти відповідей
Онука запитала у бабусі, коли у неї день народження.
Три біди є у людини - смерть, старість і погані діти говорить народна мудрість.
Розумний садівник мені сказав, коли пересаджувати ялинку, потрібно відзначити північний та південний бік і тоді садити: буде швидко рости.
У народі говорять не святі горшки ліплять.
Запитання 8 У котрому рядку записано речення з непрямою мовою?
варіанти відповідей
Пита земля мене, питають ріки, чи ти Вкраїні син, чи син навіки?
Життя мені всміхалося, а діти були тим весняним промінням, яке зігрівало моє серце говорив І.Франко.
Товариші сказали, що хліб без пісні - життя без душі.
Промовивши спокійно, лагідно і водночас з докором, він гірко всміхнувся і пішов геть.
Запитання 9 У якому з варіантів правильно передано поданий діалог через пряму мову?
- Зрубай дуба, дідусю, - просить внучка.
- Завтра вранці почнемо, - відповів дідусь.
варіанти відповідей
- "Зрубай дуба, дідусю," - просить внучка.
- "Завтра вранці почнемо" - відповів дідусь.
Просить внучка дідуся:
- Зрубай дуба!
Відповів дідусь:
- Завтра вранці почнемо.
Внучка просить дідуся, щоб зрубав дуба. Дідусь відповів, що зрубає завтра вранці.
"Зрубай дуба, дідусю," - просить внучка.
"Завтра вранці почнемо," - відповів дідусь.
Запитання 10 У котрому з речень допущено пунктуаційну помилку?
"Земля найкраще пахне восени",- говорив сам до себе Тимофій.
Земля не може жити без сонця, а людина без щастя, - сказав мені якось мій друг.
"Нема України без верби та калини", - кажуть у народі.
Українська мова
Повторити розділ «Числівник»
Параграф 37, 38, 39 – опрацювати правила та таблиці.
Вивчити правила: що таке числівник, групи числівників, розряди числівників.
Завдання додаткові будуть в групі вайбер 6-А клас
Українська література
Опрацювати ст.125-212, тести ст.212-213
Виконати в зошити і надіслати на перевірку
Математика
Пункт 45
Розв`язати №1254 №1256 №1258 №1260
Зарубіжна література
Опрацювати ст.216-224
Виписати літературознавчі терміни. Записати коротенько біографію Роберта Шеклі
Прочитати оповідання«Запах думки»
Історія
Падіння Західної Римської імперії .Початок Великого переселення народів. Готи і гуни на території сучасної України. Взаємини з місцевим населенням.
Параграф 53, завдання після нього.
Додаткові завдання в групі вайбер 6-А
Географія
Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Грунтовий покрив земної кулі.
Людина і біосфера. Властивості грунтів .Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив
господарської діяльності людинини на грунтовий покрив, рослинний і
тваринний світ суходолу та океану.
Російська мова
Опрацювати параграф 58-59
Вивчити правила, усно прочитати вправи - 496, 497, 505, 509, 510
Виконати письмово вправи 498,503,506, 513
Англійська мова
Завдання в групі «Вайбер 6-А»
Етика
Рорзділ 4 (Цінності демократичного громадянського суспільства)
1.Підготувати відповіді на питання (на основіматеріалу підручника).
-чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства;
-чи може бути свобода основною моральності як треба розуміти свободу вибору, волі;
-що означає бути самим собою.Чи може людина бути собою у суспільстві?
Біологія
Опрацювати параграф 39-42
Виконати завдання на ст.176,177,181,185
Музичне мистецтво
Прочитати ст 130-134 "Грайливе скерцо"; Прочитати ст. 134-140 "Про що розповідає нуктюрн";
Співати під фонограму плюс "Хлопята і дівчатка"
Фізична культура
Проводити щоденну зарядку
Інформатика
Опрацювати пн.3.2, виконати вправи 3,7 після пн.3.2.
Завдання виконуйте онлайн, користуючись посиланням в групі «Вайбер 6-А».
Основи здоров`я
Опрацювати параграф 26.
Виконати завдання (моделюй 2 на ст..121) письмово.
Трудове навчання
Завершити виріб в’язаний. Реферат по темі (дівчатка).
Виготовити рухому іграшку (хлопці).
Образотворче мистецтво
Творча робота-створення асоціативної композиції
за мотивами солярних знаків «Великодні мотиви».
Всесвітня історія. Повт. §14 Практичне заняття. Виявити в пам’ятках культури народів Центрально-Східної Європи прояви візантійської, руської та західноєвропейської (католицької) культурних традицій. Перегляд онлайн уроків
Зарубіжна література.Тематична контр. роб. по темі "Літературний детектив".Айзек Азімов "Фах". Життєвий і творчий шлях автора. Читаємо твір " Фах"
Англ. мова Група Світлани Володимирівни
Підготувати проектну роботу про улюблений фільм чи актора. Вчимо слова, навчитися добре читати текст " Making a film". Повторити часові форми дієслова.
Група Лариси Олександрівни Test (пересланий у вайбері батькам)виконувати на листках,зберігати у зошитах. Слова з карток(вайбера) напам'ять,тематичний текст переказувати.
Українська література Читати матеріал підручника на ст.213-220, коротенько біографію Ольжича та Теліги записати в зошити, виразно читати вірші, відповідати на запитання
Укр.мова . Група Інна Маврівна
Вивчити параграфи 61,63,таблицю на ст.219 вивч. Напам'ять,виконати впр.551,558
Біологія. Параграфи 28,29.Виконати завдання на ст.117, таблиця на ст.120.
Хімія Кількісний склад розчину, масова частка розчиненої речовини,виготовлення розчину. Обчисленя масової частки і маси розчиненої речовини в розчині. Прочитати§ 27, вивчити формулу на ст.155-156, розглянути приклади задач ст. 156-158. Лабороторні дослідження. Зважити 20 гр. кухонної солі, поміститив стакан, 80 гр. води, перемішати і визначити масову частку солі в даному розчині за формулою.
Географія Географічне положення і рельеф дна Тихого океану. Клімат і води. Практична робота №12 (початок). Позначення географічних об'єктів дна океану на контурній карті. Органічний світ і природні ресурси Тихого океану. Охорона природи океану. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості. Вплив океану на життедіяльність людей прилеглих материків. Практична робота №12 (продовження). Позначення течій океанів на контурній карті.
Алгебра Продовжуємо вивчати тему «Функція» опрацювати §3, пункт 23, приклади 850,852,854,856,858,860 виконувати письмово.
Геометрія. §4 пункт 21, задачі №552,553,557,558,565
Трудове навчання Створити композицію з великодними писанками у будь якiй технiцi.(Для дівчат і хлопців). Вислати фото
Основи здоров'я. Опрацювати параграф 23.
Виконати завдання в зошит (моделюй на ст. 92 завд. 4)письмово..
Російська моваПо підручнику «Русский язык. 7 класс» авторів Т.М. Полякова, Е.И. Самонова (3 рік навчання) 2016 року. (Фото у вайбері)
Вивчити§58,59. Усно вправи 529, 530, 535, 542
Письмово вправи 538, 539А, 544
Музичне мистецтво. Прочитати ст 134-140 "Шансон"; Прочитати ст. 140-148 "Барди";
Співати під фонограму плюс "Господи помилуй нас" Т. Петриненка
Укр. Мова.Група Олександра Олександровича
Завдання на 2 тижні. Тема: частка, вигук
1.Частка – службова частина мови, яка:варіанти відповідей
а)виражає залежність іменника, числівника, займенника від інших слів у словосполученні й у реченні;
б)вживається для зв’язку однорідних членів та частин складного речення і виражає смислові зв’язки між ними;
в) виражає почуття, емоції, волевиявлення мовця, не називаючи їх;
г) надає реченню або окремим його членам певних відтінків значення або служить для утворення окремих граматичних форм.
2. Укажіть рядок, у якому всі слова — частки: варіанти відповідей
а) б, ані, і, в, на;
б) чи, не, хай, мовляв, з-понад:
в) хіба, невже, лишень, справді, чи;
г) мовби, ніби, із-за, що, тільки.
3. У реченні «Хотіла б я піснею стати» частка: варіанти відповідей
а) надає реченню вказівного смислового відтінку;
б) вказує на емоції мовця;
в) утворює нове слово;
г) утворює граматичну форму
4.Назвіть розряди часток: варіанти відповідей
а)сурядні і підрядні;
б)модальні, заперечні, формотворчі;
в)похідні і непохідні;
г)прості, складні, складені.
5. Укажіть речення, у якому частка виконує формотворчу роль: варіанти відповідей
а) Батьку, подаруй синові книжку;
б) Чи не краще, батьку, подарувати синові книжку?;
в) Батько подарував синові книжку;
г) Нехай батько подарує синові книжку.
6. Укажіть рядок, у якому всі частки пишуть окремо: варіанти відповідей
а) написав/би, немов/би, як/небудь, надумав/таки;
б) все/ж/таки, стань/бо, аби/куди, все/таки;
в) таки/прийшли, ну/й, навряд/чи, скажи/ж;
г) поки/що, колись/то, як/от, дай/но.
7.Які частки вказують на відтінок у значення? варіанти відповідей
а)модальні
б)формотворчі
в)словотворчі
8.За допомогою яких часток утворюється наказовий спосіб дієслів? варіанти відповідей
а)Хай,нехай
б)Аби,де,би
в)-ся,-сь
г)-но,хіба
9.Через дефіс пишуться зі словами частки:
варіанти відповідей
а)най, як-, що-;
б)бо, но, то, от, таки;
в)би (б), хай (нехай), же (ж).
г)аби, же, бо.
10. Окремо пишуться варіанти відповідей
а) частки аби, де, ані, чи, що, як із займенниками, прислівниками та іншими частинами мови
б) модальні частки бо, но, то, от, таки, якщо стоять безпосередньо після слова, до якого належать
в) усі частки
г) формотворчі, заперечні частки, частки, що складаються з двох слів
11. Позначте речення, у яких є модальні частки: варіанти відповідей
а). Поблискують черешеньки в листі зелененькім, черешеньки ваблять очі діточкам маленьким.
б). Дівчаточко й хлоп'яточко під деревцем скачуть, простягають рученята та ледве не плачуть.
в). Раді б вишню з'їсти, та високо лізти.
г). Ой раді б зірвати, та ніяк дістати.
ґ). Ой вишеньки-черешеньки,червонії, спілі, чого ж бо ви так високо виросли на гіллі?
д). Ой того ми так високо виросли на гіллі, — якби зросли низесенько, чи то ж би доспіли?