» Дистаційне навчання для 5-7 класів на тиждень з 06.04 - 10.04
Інформація до новини
  • Переглядів: 1999
  • Дата: 3-04-2020, 13:18
3-04-2020, 13:18

Дистаційне навчання для 5-7 класів на тиждень з 06.04 - 10.04

Завдання на період карантину для учнів 5 класу з 06.04 – по 10.04.2020 р.

 

Назва предмета

Завдання

1

Українська мова

Звертання і вставні слова. Вправи під правилами

2

Українська література

Читати Є.Гуцало «Лось», виконати тестові завдання

 

3

Математика

Доробити тестові завдання

4

Природознавство

Опрацювати параграф 36.Виконати завдання на ст.133 в зошит

5

Історія України

06.04. Історичні праці про Україну та їхні автори: а) руські літописи. «Повість минулих літ» літописця Нестора; б) козацькі літописи. Літопис Самійла Величка; прочитати пар.21,22.

12.04.Історичні праці про Україну та їхні автори: в) історичні праці ХІХ – початку ХХ ст. «Історія України-Руси» Михайла Грушевського, проч пар. 23.

Зробити короткий конспект

6

Англійська мова

1. Виконати контрольну; 2. ex. 2,3,4,5 p.150-151; ex.2,3,4 p.152; ex.1,2 p.155; 3.Граматика ex.2, 3, 4 ( написати речення в мин. часі)

7

Етика

Опрацювати бесіду 29

8

Образотворче мистецтво

Творча робота-створення асоцiативноï композицiï за мотивами солярних знакiв "Великоднi мотиви"

9

Трудове навчання

Виготовлення Великодньої писанки в довільній техніці

10

Основи здоров’я

Опрацювати параграфи :

-"Автономна ситуацiя".

Завдання :Намалюйте засоби порятунку та знайдiть потрiбне в iнтернетi (напишiть в зошит).

-"Наодинцi вдома".

Завдання :В кiнцi параграфа виконай будь-яке завдання (на вибiр ).

11

Зарубіжна література

Виконуємо к.р. (група у вайбері)

Роальд Дал (19161990) «Чарлі і шоколадна фабрика», читати. Виконувати завдання за посиланням https://ru.padlet.com/oksanayeriomina17/n7ucc6xtowt3

https://padlet.com/annayeriomina/spildw9pci8c

12

Фізична культура

Гімнастика

13

Інформатика

Опрацювати пн. 4.1 та вправа 11, яку виконуйте онлайн користуючись https://scratch.mit.edu/ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home ). Опрацювати пн. 4.2 та вправа 6 у зошит.( доробити завдання та надіслати фотозвіт)

 

Музичне мистецтво

 

 

Тестові завдання з української літератури

Запитання 1 Що розбудило лося: варіанти відповідей

страшний кашель

злива

тихі кроки

Запитання 2 Звідки лось потрапив у заповідник: варіанти відповідей

з цирку

з тайги

з лісового господарства

Запитання 3 Недуже тріщання пробудило в ньому: варіанти відповідей

неясний страх

бажання скупатися в річці

бажання поїсти

бажання спати далі

Запитання 4 Коли відбувалися події в оповіданні варіанти відповідей

навесні

взимку

влітку

восени

Запитання 5 Що сталося з лосем на річці біля ополонки: варіанти відповідей

ополонка замерзла

провалився в ополонку

зустрів іншого лося

Запитання 6 Про яку подію згадав лось, намагаючись вибратися з ополонки:варіанти відповідей

про дитинство

про переїзд у заповідник

про вовчу зграю, яка його переслідувала у чорному бору

про дружбу з мисливцями

Запитання 7 Хто вийшов з лісу: варіанти відповідей

дві дівчинки

мисливець

старий дід

два хлопчики

Запитання 8 Що робив старший брат, щоб допомогти лосю: варіанти відповідей

тягнув лося за роги

стояв нерухомо

прорубував сокирою хід до берега

побіг за допомогою в село

Запитання 9 Хто вистрілив у лося: варіанти відповідей

дядько Шпичак

дядько Підберезник

невідомий мисливець

батько хлопчиків

Запитання 10 У що не могли повірити діти:

варіанти відповідей

у те, що лось втік

у те, що дядько міг вистрілити

у те, що лось мертвий

Запитання 11 Як хотів дядько підкупити хлопців варіанти відповідей

подарувати їм ратиці лося

заплатити гроші

подарувати м'ясо й роги

Запитання 12 Куди подалися діти: варіанти відповідей

у заповідник, щоб заявити охороні

у поліцію

додому до батьків

Українська мова. Тести 11 запитань

Запитання 1

Вставні слова і сполучення слів варіанти відповідей

виражають ставлення мовця до повідомлюваного ним;

означають час, місце, умову, причину того, про що йдеться у реченні;

називають того, до кого звертаються.

Запитання 2

Вставне слово є в реченні (розділові знаки вилучено):варіанти відповідей

Диво дивнеє на світі з тим серцем буває!

Нарешті рушив пароплав, покірний волі капітана.

Певно руїну та буря зробила?

Він знає це певно.

Запитання 3

Вставне слово має значення впевненості в реченні:варіанти відповідей

У північ, може, в південь, на світанні ми пригорнемося до рідної землі, і будуть

люди цілувати в шані поранені солоні шинелі.

Правда, дими враз щезли, зате біля сахарні роїлась купа людей і чорніли підводи.

У всякому ділі є свої майстри і своє, так би мовити, натхнення.

Раз ласуни, як водиться у них, поснідать добре захотіли.

Запитання 4

Вставне слово має значення невпевненості в реченні:варіанти відповідей

Парубок спершу, мабуть-таки, чи й не прийняв її за ту польову царівну...

Відповідь він надіслав лише сьогодні, на жаль.

І ось, нарешті, вершина.

Там, кажуть, з гір усю країну видно.

Запитання 5

Вставне слово виражає почуття мовця в реченні:варіанти відповідей

На щастя, підходив Андрій.

На станції Гребінка у вагоні, нарешті, попросторішало.

Кажуть, сніг на полі – хліб у коморі.

Вони встали й пішли – обоє чомусь засмучені – і вже до самої домівки мовчали.

Запитання 6

Вставні слова відсутні в реченні (розділові знаки вилучено):варіанти відповідей

Пан здавалося був ладен з’їсти Миколу очима.

От бувало слухаю на відстані.

Не раз бувало гірко нене.

Люди одначе не розходяться.

Запитання 7

Вставні слова є в усіх реченнях, окрім (розділові знаки вилучено):варіанти відповідей

У кімнаті здається нікого не було.

Наприкінці зими порожнім здається листяний ліс.

Я признатися ніколи не був у тайзі.

Ми правда так і не вибралися на море.

Запитання 8

Виділене слово є вставним у реченні (розділові знаки вилучено):варіанти відповідей

Повітря здається п’янким і прозорим.

Та ніч була на диво схожа.

На диво коло цього питання він найбільше морочився.

І ось нарешті вершина наша.

Запитання 9

Ніколи не буває вставним словом:варіанти відповідей

наприклад;

майже;

на жаль;

отже.

Запитання 10

Вставним словом ускладнено речення (розділові знаки пропущено): варіанти відповідей

Біліло небо білястим здавалося тонко вібруюче повітря.

Тиша стояла якась неспокійна а світле безмежжя здавалось крихким.

Раптом земля затряслась і ось-ось здавалось будинки заваляться.

Раніше озеро здавалося безмежним сьогодні ж бачу озерце.

Запитання 11

Якщо вписати на місці крапок слово може, то ускладненим стане речення:варіанти відповідей

Наш тренер… Дніпро перепливти.

… весна вже настала?

Кожен … мріяти про велике.

… орел здійнятись вище хмар?

Україна … знову перемогти.

Завдання на період карантину для учнів 6А та 6Б класів (з 06.04-10.04)

Українська мова

Повторити розділ «Числівник»

Параграф 37, 38, 39 – опрацювати правила та таблиці.

Вивчити правила: що таке числівник, групи числівників, розряди числівників.

Опрацювати запитання і завдання для самоперевірки ст..205

Завдання додаткові будуть в групі вайбер 6-А клас

Українська література

Опрацювати ст.194-211

Вміти переказувати, біографію Лесі Ворониної коротенько записати в зошит.

Виписатисюжет (визначення), компоненти сюжету, перемалювати схему сюжет, вивчити (ст..195)

Математика

Пункт 43

Розв`язати №1217 №1219 №1223

Пункт 44.

Розв`язати №1239 №1241

Зарубіжна література

Опрацювати ст.211-216

Вивчити вірш напам`ять Роберта Бернса «Моє серце в верховині»

Виписати літературознавчі терміни. Записати коротенько біографію Дугласа Бредбері

Прочитати оповідання «Усмішка»

Історія

Параграф 44 – 46 (повторити)

Параграф 47-53 (вчити)

Завдання в групі вайбер 6-А

Географія

Вивчити параграф 43-54. Гідросфера

ст. 198 «Перевіримо себе» - письмово в зошити.

Російська мова

Опрацювати параграф 56-57

Вивчити правила, усно прочитати ст. 189-195

Виконати письмово вправи 485,487,494

Англійська мова

Завдання в групі «Вайбер 6-А»

Етика

Рорзділ 4 (Цінності демократичного громадянського суспільства)

1.Підготувати відповіді на питання (на основіматеріалу підручника).

-чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства;

-чи може бути свобода основною моральності як треба розуміти свободу вибору, волі;

-що означає бути самим собою.Чи може людина бути собою у суспільстві?

Біологія

Опрацювати параграф 38

Виконати завдання на ст.173

Музичне мистецтво

Прочитати ст.112-130

Слухати інструментальну музику, твори (на вибір)

Фізична культура

Проводити щоденну зарядку

Німецька мова

Книжка: ст.102 В 3 (прочитати та перекласти текст)

Зошит: ст.67 В3(виконати тестове завдання до тексту), ст.68В6 (написати які страви можна приготувати із продуктів на картинках)

Інформатика

Опрацювати пн.3.2, виконати вправи 3,7 після пн.3.2.

Завдання виконуйте онлайн, користуючись посиланням в групі «Вайбер 6-А».

Основи здоров`я

Опрацювати параграф 25.

Виконати завдання з батьками (моделюй на ст..117)

Записати в зошит про надання допомоги в разі отруєння газом

Трудове навчання

Завершити виріб в’язаний. Реферат по темі (дівчатка).

Виготовити рухому іграшку (хлопці).

Образотворче мистецтво

Творча робота-створення асоціативної композиції

за мотивами солярних знаків «Великодні мотиви».

Завдання для самостійного опрацювання 7 клас 03.04-10.04

Всесвітня історія. Тема: Утворення Османської імперії. Правління Мехмеда ІІ. Культура Османської імперії. Прочитати § 18пит.12,13,14. Ст.201, письмово, вивчені історичні дати виписати у синхронізовану таблицю.

Зарубіжна література

Повторити заданий попередньо матеріал, 17.04- контрольна. Додатково буде переслана папка з усіма матеріалами по темах "Літературний детектив та Світова новела". Заруб. : Рюноске Акутагава "Павутинка", читати, аналізувати, характеризувати худ. образи твору.

Опрацювати поняття Новела, Підтекст.

Англ. мова Група Світлани Володимирівни

ст. 146 граматика, правило про зворотні займенники, додадково правило на ст.199, ex. 1, 2, 3 p.146;ex. 1, 2, 3 p.148. Ще будуть додаткові завдання по Шекспіру.

Група Лариси Олександрівни Test (пересланий у вайбері батькам)виконувати на листках,зберігати у зошитах. Слова з карток(вайбера) напам'ять,тематичний текст переказувати.

Українська література Робота в зошиті.1.Виписати декілька речень з біографії Любові Пономаренко. 2. Написати визначення новела(ст 207-вивчити) 3. Визначити і записати тему,ідею і т.д.(можна скористатися матеріалом, який вчитель перешле додатково),4. Виконати тестові завдання ст.209-211-в зошити письмово.переслати вчителю до кінця тижня

Укр.мова . Група Інна Маврівна

Повторити параграфи 48-60,письмово впр.447(переписати розкриваючи дужки),тести(надішлю додатково),письмові завдання переслати вчителю на вайбер

Біологія.Повторити параграфи 25 - 27.Виконати завдання на ст.110

Хімія Складні Речовини.

Вода. Склад її молекули, фізичні властивості. Вода як розчинник. Значення води і водних розчинів у природі та житі людини. Прочитати§25, впр.183 ст.151 (письмово).

Розчин і його компоненти: розчинники, розчинена речовина.

Домашній експеремент: виготовлення розчину кухонної солі. Прочитати §26, вик.впр.189 ст.153 (письмово).

Географія. Євразія.Вивчити населення,держави Європи та Азії. Написати в зошити 10 найбільших країн і столиць Євразії.Повторити тему«Євразія».

Фізика Прочитати §42,43. 1.Механічна енергія та її види. 2. Закон збереження та перетворення енергії. Розв’язувати вправи на ст.178

Алгебра Продовжуємо вивчати тему «Функція» опрацювати §3, пункт 20,21, приклади до пунктів виконувати письмово.

Геометрія. §, пункт 21,22, задачі до пунктів виконувати письмово. Контр. робота переслана у вайбер.

Образотворче мистецтво

Творча робота-створення асоцiативноï композицiï за мотивами солярних знакiв "Великоднi мотиви"

Трудове навчання Виготовити Великодню писанку у будь якiй технiцi.(Для дівчат і хлопців)

Основи здоров'я . Опрацювати параграфи 21, 22.

Виконати в зошитi (моделюй на ст. 85 завдання 1)письмово.

Російська моваСкачити підручник «Русский язык. 7 класс» авторів Т.М. Полякова, Е.И. Самонова (3 рік навчання) 2016 року. (Фото у вайбері)

Вивчити§56,57. Односкладні речення. Усно вправи 508, 510, 516, 518, 520.

Письмово вправи 512, 515, 524, 526, 527А.

Інформатика

Опрацювати пункт 3.4; виконати працюємо з комп’ютером після цього пункту; практична робота №6. Відео та інші матеріали, які необхідні для роботи надіслані на електронну пошту учнів 7 класу.

Укр. Мова.Група Олександра Олександровича

Повторення ПРИЙМЕННИК, ПРИСЛІВНИК, СПОЛУЧНИК

 

12 запитань

 

Запитання 1

 

Визначити рядок, у якому всі прийменники похідні

 

варіанти відповідей

 

крізь, серед, про

 

край, услід, понад

 

протягом, до, із-за

 

до, між, через

 

Запитання 2

 

Визначити рядок, у якому всі прийменники треба писати разом

 

варіанти відповідей

 

по/над, з/проміж, по/за

 

у/наслідок, у/напрямку, по/біля

 

по/над, на/прикінці, по/при

 

з/посеред, у/зв'язку з, по/за

 

Запитання 3

 

Визначити рядок, у якому всі прийменники треба писати разом

 

варіанти відповідей

 

на/прикінці, по/перед, на/в/коло

 

з/проміж, на/випадок, за/ради

 

о/сторонь, під/час, з/боку

 

по/над, у/глиб, з/під

 

Запитання 4

 

Визначити рядок, у якому всі прийменники треба писати з дефісом

 

варіанти відповідей

 

у/результаті, за/ради, з/проміж

 

з/поміж, з/поперед, у/здовж

 

з/середини, у/глиб, за/для

 

з/проміж, із/за, з/над

 

Запитання 5

 

Визначити рядок, у якому всі прийменники треба писати окремо

 

варіанти відповідей

 

на/відміну/від, у/наслідок, незважаючи/на

 

у/відповідь/на, відповідно/до, на/чолі

 

залежно/від, згідно/з, з/посеред

 

на/зустріч, по/перед, у/напрямку

 

Запитання 6

 

Визначити рядок, у якому допущено помилку в написанні прийменників

 

варіанти відповідей

 

як пес із-підворотні

 

з примхи долі

 

з-під поли

 

з пів слова

 

Запитання 7

 

Визначити рядок, у якому допущено помилку в написанні прийменників

 

варіанти відповідей

 

вийшло з-під пера

 

понад усякий конкурс

 

з перед самого носа

 

з-під палиці

 

Запитання 8

 

Визначити рядок, у якому допущено помилку в написанні прийменників

 

варіанти відповідей

 

поза конкурсом

 

поміж Сціллою і Харибдою

 

вибивати землю з під ніг

 

заводитися з пів оберта

 

Запитання 9

 

Визначити рядок, у якому всі прийменники написано правильно

 

варіанти відповідей

 

з-метою, з-під, з-над

 

з-між, по-під, позаду

 

упродовж, навколо, із-за

 

з-поза, згідно з, за-для

 

Запитання 10

 

Визначити рядок, у якому всі прийменники написано правильно

 

варіанти відповідей

 

по-руч, посеред, з-перед

 

позаду, заради, з метою

 

із-над, на перекір, за винятком

 

с переду, усупереч, поміж

 

Запитання 11

 

Визначити рядок, у якому в кожному словосполученні вжито похідний прийменник

 

варіанти відповідей

 

ріс віддалік дороги, побудували віддалік

 

сиділи поруч, ішов поруч зі мною

 

ознайомлений з метою уроку, зробили з метою впорядкування

 

росте навкруги озера, бігали навкруги мене

 

Запитання 12

 

Визначити рядок, у якому в кожному словосполученні вжито похідний прийменник

 

варіанти відповідей

 

сталося близько сьомої години, жив близько школи

 

ішов назустріч синові, ішов на зустріч з сином

 

ростуть обабіч, обабіч дороги

 

знаходиться поблизу, поблизу аптеки

 

 

12 запитань

 

Запитання 1

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

тому що

 

перед

 

проте

 

та

 

із-за

 

Запитання 2

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

невже

 

ого-го

 

притім

 

мов

 

щось

 

Запитання 3

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

за те

 

якщо

 

всяк

 

немовби

 

тобто

 

Запитання 4

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

якби

 

якраз

 

ніщо

 

отоді

 

зате

 

Запитання 5

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

будь-де

 

чи..., чи...

 

через

 

притому

 

аніж

 

Запитання 6

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

тим-то

 

годі

 

абиде

 

ось

 

ніби

 

Запитання 7

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

поряд з

 

при тому

 

то..., то...

 

коли

 

аби-но

 

Запитання 8

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

хай

 

біля

 

як..., так

 

та й

 

абиде

 

Запитання 9

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

згідно з

 

якби-то

 

от

 

мовбито

 

щось

 

Запитання 10

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

що й

 

і..., і

 

позаяк

 

над

 

агов

 

Запитання 11

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

абихто

 

ні..., ні

 

собі

 

ну

 

проте

 

Запитання 12

 

 

Вибери сполучники з-поміж наведених слів

 

варіанти відповідей

 

тобто

 

дуже

 

при тім

 

гайда

 

як

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 запитань

 

Запитання 1

 

Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:

 

варіанти відповідей

 

вгорі, весело, щасливо, світло;

 

м’яко, погано, каліграфічно, внизу;

 

яскраво, мудро, міцно, твердо;

 

наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.

 

Запитання 2

 

Разом треба писати всі прислівники в рядку:

 

варіанти відповідей

 

ні/коли, на/півдорозі, з/вечора;

 

на/переваги, на/взнак, раз/у/раз;

 

куди/небудь, з/ненацька, за/раз;

 

на/рівні, під/ряд, віч/на/віч.

 

Запитання 3

 

Правильноутворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:

 

варіанти відповідей

 

багато — більше — найбагато;

 

тяжко — тяжіше — найтяжіше;

 

товсто — товеше — найтовеше;

 

струнко — стрункіше — найстрункіше.

 

Запитання 4

 

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:

 

варіанти відповідей

 

з/дня/на/день, по/третє, в/решті/решт, на/радість;

 

на/жаль, рік/у/рік, сама/самотою, до/пари;

 

де/не/де, в/літку, по/перше, хоч/не/хоч;

 

сам/на/сам, будь/коли, з роду/в/рід, на/ходу.

 

Запитання 5

 

Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:

 

варіанти відповідей

 

радісно, високо, помалу, тихо;

 

низько, красиво, легко, заново;

 

погано, близько, складно, тепло;

 

темно, глибоко, опівдні, весело.

 

Запитання 6

 

Разом треба писати всі прислівники в рядку:

 

 

 

варіанти відповідей

 

без/упину, зо/зла, зі/споду;

 

по/польськи, на/вхрест, по/тиху;

 

на/гору, з/середини, по/іншому;

 

до/щенту, на/весні, з/рання.

 

Запитання 7

 

Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:

 

варіанти відповідей

 

глибоко — глибше — найглибоко;

 

добре — краще — якнайкраще;

 

повно — повше — найповно;

 

дорого — дорогіше — найдорогіше.

 

Запитання 8

 

Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:

 

варіанти відповідей

 

одним/єдине, без/відома, на/весну, до/сьогодні;

 

час/від/часу, одна/по/одній, без/упину, на/гора;

 

з ранку/до/вечора, не/сьогодні/завтра, де/небудь, по/закону;

 

сам/на/сам, вряди/годи, на/льоту, до/побачення.

 

Запитання 9

 

Від іменників утворено всі прислівники рядка:

 

варіанти відповідей

 

відтепер, востаннє, втрьох;

 

занизько, замолоду, гірко;

 

вочевидь, внічию, зісподу;

 

довіку, вгору, вволю.

 

Запитання 10

 

При творенні простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування в обох прислівниках рядка:

 

варіанти відповідей

 

широко, ясно;

 

довго, вузько;

 

чітко, весело;

 

швидко, мудро.

 

Запитання 11

 

Неправильно утворено ступінь порівняння прислівника:

 

варіанти відповідей

 

найбільш весело;

 

веселіше;

 

більш веселіше;

 

найвеселіше.

 

Запитання 12

 

Не можна вживати безневсі прислівники рядка:

 

варіанти відповідей

 

неабияк, недаром, невибагливо;

 

незабаром, нетерпляче, нетепло;

 

небагато, нескучно, нехолодно;

 

невідь-як, нестримно, нещодавно

 

Запитання 13

 

Разомпотрібно писативсіприслівники рядка:

 

варіанти відповідей

 

від/тепер, на/далі, що/року;

 

без/вісти, в/цілому, аби/хто;

 

по/волі, до/речі, в/основному;

 

зі/споду, по/суті, по/троє.

 

Запитання 14

 

Прислівники на- е можна утворити від усіх с

 

 

скачать dle 10.5фильмы бесплатно

Хмара тегів

^