» Дистаційне навчання для 8-11 класів
Інформація до новини
  • Переглядів: 1799
  • Дата: 23-03-2020, 14:31
23-03-2020, 14:31

Дистаційне навчання для 8-11 класів

 Завдання для самостійної роботи під час карантину 8 клас

*****Географія***************************

Вивчити і повторити тему: «Ландшафти України»

1. Зона мішаних лісів

2. Лісостеп

3. Степова зона

4. Чорне і Азовське море

5. Українські Карпати і Кримські гори

 

*****Англійська мова*********************

1. Ex.1 (a, b), page 182-183 (перекласти текст)

Text 2, pp. 185-196 (перекласти письмово)

Ex. 3-4, page 187(письмово)

2. Записати у словник усі Vocabulary Boxes з Unit 4 Lesson 1 (a Daily, a Weekly, a Monthly)

 

*****Українська мова*********************

§29, 30 – опрацювати, вивчити ст.. 158-178 правила, вивчити таблиці. Виконати завдання для самоперевірки (письмово) ст.. 176-177.

 

*****Українська література***************

Читати:

· Олександр Довженко оповідання «Ніч перед боєм»;

· Ніна Бінуя повість «Шпага Славка беркути».

Вміти переказати, відповідати на питання до твору, характеризувати головних героїв, висловлювати власні судження, вміти коротенько розповідати про них.

 

*****Біологія**************************

Опрацювати §26-27, відповісти на запитання, виконати узагальнення теми 5 стр. 124. Завдання виконувати письмово в зошит.

 

*****Історія України********************

Повторити п. 22-24, проч. п.25-28, відповідати на питання після параг. Практичне завд. ст.186-187 письмово, урок узагальнення ст.219-220 письмово, мені переслати фото. Т.О. ст. 220-222 виконати у зошиті. Усі дати з параграфів виписати у синхронізовану таблицю (на оцінку). З нової теми прочитати п. 29.

По історії до понедіка 23.03.2020 здати (фото) перші практичні роботи. Скидайте в групу або в особисті.

 

*****Всесвітня історія****************

Прочитати п. 22-25, виконати практичну роботу п.26 письмово, історичні дати теж виписати у синхронізовану таблицю. Письмово виконати завдання уроку узагальнення ст.223 та тестові завдання ст.224.

По історії до понедіка 23.03.2020 здати (фото) перші практичні роботи. Скидайте в групу або в особисті.

*****Фізика********************************

1) Вивчити §31 «Послідовне з’єднання провідників».

Виконати завдання стор. 142 №255, 258, 266, 267.

2) Вивчити §33, 34 «Робота і потужність електричного струму».

Виконати завдання «Розв’язуємо разом» стор. 151.

 

*****Алгебра *******************************

· Пункт 19 вивчити.

· Розв’язати №635, 646, 650, 652.

· Пункт 20 вивчити.

· Розв’язати №685, 689, 698, 705.

· Пункт 21 вивчити.

· Розв’язати №729, 731, 733.

 

*****Геометрія*******************************

Вивчити § 4.

Розв’язати всі задачі № 648-792, які виділені зеленим кольором, окрім тих, що мають дві зелені крапочки.

 

*****Основи здоров'я**************************

Опрацювати параграфи 15-18.

Реферати, які були задані на останньому уроки (написати).

 

*****Мистецтво******************************

· Прочитата сторінки 138-156 підручника «Стиль Бароко», зробити ескіз (намалювати) будь-якого інтер’єру в стилі Бароко (стільчик, диван, стіл, …).

· Прочитата сторінки 157-180 підручника «Стиль Рококо», зробити ескіз (намалювати) архітектурної споруди в стилі Рококо.

 

*****Зарубіжна література*************************

1. Конспект за підручником про Бароко як напрям у мистецтві та літературі;

2. Джонн Донн, вірш " Щоб мучити мене..." читати і аналізув.; Луїс де Гонгора, вірш " Галерник" чит. і аналіз.;

3. Конспект про Класицизм;

4. Мольєр " Міщанин - шляхтич", чит. та аналіз.

 

*****Хімія (на тиждень 23.03-28.03.2020 р.)*************

1.Тема: Хімічний зв’язок.

a.Природа хімічного зв’язку й електронегативність елементів

b.Ковалентний зв’язок, його утворення й види.

2.Тема: Йонний зв’язок, його утворення.

Опр. §19, 20, виконати завдання: впр. 59, 60 мт. 111; впр. 61, 62, 63, 64 ст. 115.

*****Інформатика*********************

Учням надано доступ до папки 8 клас_Алгоритми та програмина Google Диску, в якій є посилання на відео уроки та завдання для виконання, вказано терміни виконання.

*****Російська мова*****************************************

olekbord@gmail.com

Обособленные согласованные и несогласованные определения

12 запитань

І. Запитання 1

Определение - это второстепенный член предложения, который отвечает на вопросы:

1) Где? Когда? Откуда?

2) Какой? Чей? Который?

3) Что? Где? Когда?

4) Кто? Что?

Запитання 2

Обособление -это:

1) выделение второстепенных членов предложения скобками

2) выделение вводных слов

3) выделение второстепенных членов предложения в устной речи интонацией, а письменной - с помощью знаков препинания

4) выделение главных членов предложения в устной речи интонацией, а письменной - с помощью знаков препинания

Запитання 3

В каком предложении есть обособленные определения? Знаки препинания пропущены.

1) В доме царила идеальная чистота.

2) Много историй я знаю веселых и грустных.

3) Белоснежная скатерть лежала на столе.

4) Он рассказывал удивительные истории.

Запитання 4

В каком предложении есть обособленное распространенное определение? Знаки препинания пропущены.

1) Была глубокая ночь наполненная волшебными звуками.

2) Он отдохнувший быстро выполнил все задания.

3) Улыбающаяся девочка вошла в класс.

4) В темном небе сияли яркие звезды.

Запитання 5

Быстро вбежала сестра, в белоснежном платье, с растрепанной ческой.

В этом предложении есть:

1) обособленное одиночное определение

2) обособленное несогласованное распространенное определение

3) обособленное согласованное распространенное определение

4) нет обособления

Запитання 6

Она уставшая медленно подняла голову и посмотрела мне в глаза.

Знаки препинания пропущены.

В этом предложении есть:

1) обособленное распространенное определение

2) обособленное нераспространенное согласованное определение

3) обособленное несогласованное определение

4) нет обособления

Запитання 7

Она в новом костюме выглядела моложе своих лет. В предложении надо поставить:

1) две запятые

2) одну запятую

3) тире

4) не нужны знаки препинания

Запитання 8

По двору прохаживался старик грузный с седеющими волосами и смуглым лицом.

Знаки препинания пропущены. В этом предложении есть:

только несогласованные определения

1) только согласованные определения

2) согласованные и несогласованные определения

3) нет обособленных определений

Запитання 9

Анатолий в сапогах и теплом свитере мало отличался от местных жителей. Знаки препинания пропущены.

В предложении есть:

1) обособленные несогласованные определения

2) обособленные согласованные определения

3) нет обособленных определений

4) обособленные сказуемые

Запитання 10

Выберите ошибочное высказывание.

1) Обособляются одиночные и распространенные определения, если они отделены от определяемого существительного другими словами.

2) Обособление зависит от порядка слов в предложении.

3) Не обособляются определения, относящиеся к личному местоимению.

4) Несогласованные определения обособляются, если они имеют дополнительное обстоятельственное значение.

Запитання 11

Чем не может быть выражено обособленное согласованное определение?

1) причастным оборотом

2) одиночным прилагательным

3) глаголом

4) прилагательным с зависимыми словами

Запитання 12

Не обособляются определения, если:

относятся к личному местоимению

1) выражены причастным оборотом и стоят после определяемого слова

2) несогласованные определения выступают в качестве однородных членов с обособленными согласованными определениями

3) одиночные определения, выраженные прилагательными, стоящие перед определяемым словом

4) Простое осложнённое предложение

ІІ. Запитання 1

Укажите простые осложнённые предложения:

1) Жёлтые, красные листья по ветру вьются, летят.

2) Ему бы бродить над Окою в берёзовом том сентябре.

3) Слово вещее не ложно, и свет с востока засиял.

4) Я знаю шорох и звон колосьев, зреющих во сне.

5) Моя душа, наверно, с детских лет чудес искала.

Запитання 2

Укажите предложения с однородными членами:

1) Это тихая чистая заводь.

2) Птицы на юг улетают: гуси, грачи, журавли.

3) Зима была вялая, без морозов, с мокрым снегом.

4) В саду шумит вполголоса неторопливый дождь.

5) Густые ели, собравшись в кружок, дружно шумели.

Запитання 3

Укажите предложения с обобщающим словом при однородных членах

1) В Беловежской пуще живёт на свободе зубр – дикий первобытный лесной бык.

2) И, кажется, вздохнула вся земля: дома и люди, рощи и поля.

3) Всё живо там: холмы, леса, янтарь и яхонт винограда.

4) Малышев спросил его: «Вы одеты?»

5) От деревьев, от кустов, от высохших стогов сена – от всего побежали длинные тени.

Запитання 4

В каких предложениях пропущены запятые:

1) Раздавались здоровые звонкие голоса.

2) Был прекрасный июльский день.

3) Я царство своё убираю в алмазы жемчуг серебро.

4) День был голубой нежный на диво солнечный.

5) Белоствольная раскидистая берёза мешалась с низкорослой осиной.

Запитання 5

Укажите, в каких предложениях на месте пропуска необходимо поставить запятую:

1.Тучам_видно_не суждено было собраться в грозу.

2.Солнца ещё не было_видно.

3.Низкий дом с голубыми ставнями_не забыть мне тебя никогда.

4.Всем_казалось, что снаружи кто-то толкается и царапается.

5.Казалось_кто-то дышит ему в затылок.

Запитання 6

Укажите, в каких предложениях допущены пунктуационные ошибки:

1.Дитя моё, ты, нездорова.

2.Небо, ясное и голубое-голубое, раскинулось над моею головой.

Запитання 7

Выберите наиболее полную и точную формулировку пунктуационного правила.

1.Однородные члены всегда разделяются запятыми.

2.Однородные члены предложения разделяются запятыми, кроме тех случаев, когда они связаны одиночными сочинительными союзами и, или, либо.

3.Однородные члены не разделяются запятой, если они связаны одиночным союзом и.

4.Однородные члены никогда не разделяются запятыми.

Запитання 8

Укажите предложение, в котором однородные члены соединены при помощи повторяющегося союза и.

1.Мы сидели с Мишкой и Аленкой на песке и строили площадку для запуска космического корабля. (В. Драгунский)

2.И я тогда не стал с ним спорить, и мы прекратили ненужные разговоры и принялись за работу. (В. Драгунский)

3.Мы достали разных красок, и несколько кусочков жести, и гвоздей, и веревочек, и протянули эти веревочки вдоль ракеты… (В. Драгунский)

4.И мы эту бочку поставили на середку, и Костик сейчас же приволок с черного хода какой-то старый ничей самовар. (В. Драгунский)

Запитання 9

Укажите предложение с пунктуационной ошибкой.

1.Простите, барон, его дерзкую выходку. (С. Цвейг)

2.Твоя живая тишина, твои лихие непогоды, твои леса, твои луга, и Волги пышные брега, и Волги радостные воды — всё мило мне, как жар стихов, как жажда пламенная славы, как шум прибрежныя дубравы и разыгравшихся валов! (Н. Языков)

3.В Внизу в синих, желтых, лиловых пятнах — мерно качалось отражение города. (В. Саянов)

4. Но Ирене, видимо, не суждено было предаваться утешительным надежда.

 

Завдання для самостійної роботи під час карантину 9 клас

ПРАВО.

УРОК 24. ПАРАГРАФИ 22,23,24,25,26,27 опрацювати

ІСТОРІЯ ВСЕСВІТНЯ.

1.Практична робота. Простежити (за доступними іст.джерелами) динаміку

міжнародних відносину IIпол. XIX – на поч.XX ст.

2.Підготувати відповідіна питання : (письмово)

а) чому нарубежі XIX – XX ст.провіднікраїни Європи почалистворювати

військово-політичніблоки?

б) відомийнімецький військовий історикКарл фон Клаузевіц вважав, що

війна є проводженнявнутрішньої політики держави.

Чи з згодні виз такою точкоюзору?

Підведіть або спростуйтецю думку.

в) як ви вважаєте,які події іпроцеси, що відбувалися на міжнародній

арені в останнійтретині XIX ст.вказувалина наближення Першоїсвітової

війни?

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ.

Опрацювати матеріалпідручника.

1.Суспільно-політичне життяу 60-80рр. XIX ст.

2.Виконати практичнізавдання.

Культурне життяполяків.

а)євреїв, німців на території України в XIX ст.

б)скластипорівняльну талицю розвиткуукраїнського руху вросійській та

Австро- Угорськійімперіях у XIX ст.

ЗАРУБІЖНАЛІТЕРАТУРА.

Прочитати :ГОГОЛЬ «Шанель»,

ГЕНРІК ІБСЕН«Ляльковий дім»,

БЕРНАРДШОУ «Пігмаліон».

ФІЗИКА.

Параграфи 36,37. « Імпульс тіла», «Закон збереженняімпульсу» опрацювати.

Виконати завдання: ст.202, №257, №258, №259.

АЛГЕБРА.

Вивчити п.21-24.

Розв’язати №21.2- 24.15всі зеленого кольору.

ГЕОМЕТРІЯ.

Опацювати параграф 5.№17.11- 20.41

ОСНОВИ ЗДОРОВ`Я.

Опрацювати параграфи 18-20. Виконатипроект на ст.97.

ТРУДОВЕНАВЧАННЯ.

Виконати проект. Коженвибирає свою тему. Проектмає бути

надрукованим. Має бути виріб.

УКРАЇНСЬКА МОВА.

9 кл. Сліпий диктант. docx

drive.google.com

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА.

9 кл.укр.літ-ч.

2…docx

drive.google.com

БІОЛОГІЯ.

Опрацювати параграфи37,38.

Відповісти назапитання, виконати практичні вправина ст.158-159.

Практичні вправивиконати в зошит.

Узагальненнятеми. Закономірності успадкуванняознак на ст.180-181.

ГЕОГРАФІЯ.

Опрацювати параграфи 39-40. «Торгівля».

Параграфи41-42. «Туризм».

АНГ.МОВА.

-Переказ тексту3 на ст.184-188 .

-читатиText 1 а, р 201-202 івідповісти на питанняEx2в р202 усно.

-9 x 2р 911 (письмово).

-розповідь про «LONDON».

ХІМІЯ.

1.Тема : Оксигеновмісні органічні речовини.

Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи.

2.Тема : Метанол, етанол, гліцерол.

Молекулярні іструктурні формули.

Фізичні властивості.

Опрацювати параграфи26,27.Виконати впр.201 ст.152

204 ст.156.

РОС.МОВА.

Відгук уснийпро твір мистецтва, складне речення із кількомачастинами.

6 запитань.

1.Укажите основные средствасвязи предложений втексте:

Варіантивідповідей

Лексическая;

Морфологическая

Фонетическая

Синтаксическая

2.К лексическим средствам связиотносятся:

Варіанти відповідей

Синтаксическийпараллелизм

Слова однойтематической группы, синоними,антоними

Единствовременних форм глаголов-сказуемих

3.К морфологическимсредствам связи относятся:

Варіанти відповідей

Синонимы, антонимы

Использованиенаречий места и времениобъединение предложений

одним типом речисоюзи, союзные слова ичастицы в начале

предложений.

4.К синтаксическомусредству связи относятся:

Варіанти відповідей

Повтори слов иупотрибления однокоренных словсоюзы, союзные слова

в начале предложенийиспользования личних, указательных идругих

местоименийвместо существительных изпредыдущих предложений

использованиявводных слов ипредложений, обращений, риторических

вопросов .

5.Укажитесредство морфологической связи:

Лебеди стадом летелииз холодной стороны втеплые земли.Они

летели через моря.

Варіанти відповідей

Союзы, союзныеслова и частици в началепредложений

Использованиеличных (он,она,они),указательных (это,тот, эта,та,эти,те) и

Некоторых других местоименийвместо слов из предшествующих

предложений

использоватьнаречий листа ивремени единство временныхформ

глаголов-сказуемых.

6.Укажителексическое средство связи :

-Вы меня удивляете,господа,-промолвила Одинцова,- но мыеще с вами

потолкуем.

За ужином АннаСергеевна снова завеларечь о ботанике.

Варіанти відровідей

Слова однойтематической группы слов

Повторы слов иупотреблений однокоренных слов

Синонимы

Антонимы

Все скидатина посилання:

olekbord@gmail.com

МИСТЕЦТВО.

Прочитати відст.84 до 96.Тема «Повернення доідеалів краси минулого».

Прочитати відст.96 до 107. Тема»Постмадернізм».

Прочитати відст.112 до 148.Тема «Мова і види кіномистецтва», «Жанри

і стилікіно», «Професії» та школи укіноматографії.

Творче завдання: переглянути улюбленийфільм і написатирецензію.

ІНФОРМАТИКА.

Опрацювати пн.9.3, виконати працюємоз комп’ютером після пункту.

Відео урок таматеріали для виконаннязавдання у папці9 клас_Сервіси

Google доякох надано доступвсім учням класута надіслано

електронним листомкожному.

Виконані завданняпосилання на виконані завдання) надсилати на

електроннуадресувчителя.

Завдання для самостійної роботи під час карантину 10 клас

Фізика. "Основні поняття термодинаміки", "Внутрішня енергія","Перший закон термодинаміки".

Хімія. «Вуглеводи. Глюкоза, сахароза, крохмаль», опрацювати$23,24,25; виконати вправ.175 с.141, впр.181 с. 145, впр.186 с.152

Біологія. $36-37, відповісти на питання, виконати самостійну роботу на ст.143-144 та на ст.147.

Алгебра. пункт 23,24,25 всі виділені зеленим кольором номери, кріс тих що мають дві крапки зверху.

Геометрія. $6. 25 всі виділені зеленим кольором номери, кріс тих що мають дві крапки зверху.

Історія України.$28-29. відповісти на питання після параграфу. Письмово "Практичне завдання Історія рідного краю в контексті загальнолюдських подій 1914-1939рр."(проект, презентація).

Всесвітня історія. $ 17-19. (короткий план-конспект по країнах)."Практична робота . Центрально-Східна Європа: вибір між демократією і авторитаризмом".

Гр.освіта. Прочитати розділ 6:тема1-7,практичне завдання "Скласти бізнес-план".

Географія. Вивчити $34-37.Повторити загальну характеристику країн Америки$30-34( короткий план-конспект по країнах). Вивчити столиці країн Пн.і Пд.Америки (вміти показувати на карті).

Технології. Виготовити подарункову упаковку.

Зар. л-ра. Прочитати роман О.Уальд "Портрет Д.Грея", конспект за підручником про модернізм як напрям у мистецтві та літературі. Шарль Бодлер , збірка "Квіти зла"-читати і аналізувати, Поль Верлен "Поетичне мистецтво", "Осіння пісня", Артюр Рембо "Голосівки", "Моя циганерія" -один з віршів вивчити на память на вибір.

Англійська мова. Оформити словники. Презентація (як слід дбати про довкілля, які існують природні катастрофи). Читати текст 4рр ст165-168, вправа письмово на ст 168. ст169-170 6рр (усно). відповісти письмово на питання ст.175 1р.,текс 3р.188-189 (доповнити словами з рамки), усний переклад.

Українська мова. Частини мови. Написання слів разом,окремо, через дефіс.

Укр.л-ра. Прочитати Л.Українка "Лісова пісня".

Інформатика. Тема. Виконання колективного проекту.
Матеріал для опрацювання, відео уроки, завдання надіслані для учнів на їхні електронні адреси.

Завдання для дистанційного навчання для 11класу на період карантину

Українська мова:Повторити всі види складних речень, пряму мову. Робити тести по зошитах Авраменка, звернути увагу на укр. літературу. Виконати тести по 10 варіант(включно).

Українська література: Читати, аналізувати і вивчити вірш І.Драча «Балада про соняшник», вірш Симоненка напам’ять, хто ще не здав.

Математика: Повторення, параграф 7, пункт 24-25 ст.159-191, всі задачі виконувати

Англ. мова: Dive 28"Education is the door to success” ex. 3,4,5 p.154, ex.6 p.155 read and translate; ex. 2,3,4,5 p.158-160, ex. 7,10 p.162-163

Зарубіжна література:Бертольд Брехт «Матінка Кураж та її діти», читати та аналізувати; Генріх Белль « Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…», чит. та аналіз.; Пауль Целан «Фуга смерті», чит. вірш та аналіз.; написати твір-роздум за повістю « Старий і море» на теми: «Людину можна знищити, але не можна перемогти», «Перемога, поразка чи просто життя?»

Біологія: Виконати практичну роботу, повторити тему: «Основи еволюційного вчення» .

Географія:Повторити параграф 24-25, підготувати виступи – презентації.

Фізика:Виконати тестові завдання ст. 209.

Хімія: Тема: «Солі. Середні та кислі солі. Поняття про жорсткість, види та способи її усунення». Опрацювати параграф 28, повт. парагр. 27. Підготувати навчальні проекти «Усунення тимчасової і постійної жорсткості води» . Тема: «Сучасні силікатні матеріали». Опрац. парагр. 29, виконати впр. 235, 238 ст.179. підготувати повідомлення про фаянс, порцеляну а їх використання.

Інформатика: Учням надано доступ до папки 11 клас Креативне програмування на Google Диску: 1. Опрацювати конспект «Змінні, оголошення змінних; 2. Переглянути відео урок «Змінні», посилання є у конспекті; 3. Виконати завдання 3 «Змінні». Виконані завдання надсилати вчителю.

Трудове навчання: Виготовити фоторамку.


 

скачать dle 10.5фильмы бесплатно

Хмара тегів

^