» Дистаційне навчання для 5-7 класів
Інформація до новини
  • Переглядів: 3300
  • Дата: 23-03-2020, 14:12
23-03-2020, 14:12

Дистаційне навчання для 5-7 класів

Завдання на період карантину для учнів 5 класу

З 12.03 – по 03.04.2020 р.

 

Назва предмета

Завдання

1

Українська мова

Теми: Другорядні члени речення, однорідні члени речення і розділові знаки, двокрапка і тире при узагальнюючих словах у реченнях із однорідними членами, звертання.

Вправа на вибір під правилами із кожної теми)

2

Українська література

Читати таємниця козацької шаблі, Т. Шевченко «За сонцем...», «Садок вишневий ...» напам'ять, П.Тичина «Гаї шумлять ...» напам'ять С. Васильченко « У бур'янах» читати.

3

Математика

№ 984 – 1036

Опрацювати тему: «Середнє арифметичне», с.232

№ 1041-1061

4

Природознавство

Опрацювати параграф 33,34, відповісти на запитання, виконати завдання на стор. 116-124

Опрацювати параграф 35, відповісти письмово на запитання стор. 29

5

Історія України

1-ший тиждень

Практичне заняття. Розповідь про памятку історії, або памятник, встановлений у Дубровиці. § 20

Письмово переслати

2-гий тиждень

Повторити § 13-19. Контрольна робота по варіантах (як сидите у класі)

3-гий тиждень

Прочитати § 21, питання 4 ст.149 письмово, у зошиті написати визначення «історичний факт», «історична особа», «історичне дослідження»

6

Англійська мова

Нова тема. Вивчити текст «Great Britain», слова ex.1 p.140 ( із транскрипцією і перекладом)

Правило ст.141 на структуру

There is a cat in the room (про один)

There are many cats in the street (про багато)

ex. 4,5 p.141

ex. 1 p.142 - ex. 2 p.143

ex. 3 p.143, ex.4 p.143 (до ex. 3)

ex. 6 р. 144

7

Етика

Бесіди 24,25

Завдання 1,с.172, написати міні-твір на одну з тем

Бесіда 26, опрацювати м-ал у школі самовдосконалення, с.178-179

8

Образотворче мистецтво

Мiсячник родинного виховання "Моя сiм'я". Малюнки фарбами та олівцем

9

Трудове навчання

Виготовлення Великодньої писанки в довільній техніці

10

Основи здоров’я

Повторити параграфи: вiд "Права й обов'язки" по "Про туберкульоз та ВIЛ-iнфекцiя включно.

Опрацювати параграф" Якщо винила пожежа ".

11

Зарубіжна література

12.03 – 15.03.

Льюїс Керролл «Аліса в країні див»

1. Написати позитивних і негативних героїв, дати характеристику одному з них. Можна просто написати характеристику Аліси, риси х- ру і чим сподобалась.

2. Які дива зустрічалися у повісті-казці.

16-03 – 22.03

Марина Цвєтаєва. Читати біографію, записати коротко в зошити (с. 232- 233).

Виразно читати та відповідати на запитання «Книгу в червоній обкладинці» (с.233-236)

23.03 – 03.04

1. Позакласне читання Буличов К. Цикл «Аліса» (1-2 твори за вибором), «Навколо світу за три години»

2. Виконати завдання 1-9 (с. 238-239)

3. Роальд Дал (19161990) (написати біографію)

12

Фізична культура

Гімнастика

13

Інформатика

Інформатика, 5 клас

Опрацювати пн. 4.1 та вправа 11, яку виконуйте онлайн користуючись https://scratch.mit.edu/ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home ). Опрацювати пн. 4.2 та вправа 6 у зошит.

14

Музичне мистецтво

Підручник с. 98-102, прочитати «Чи є сюжет у музиці?»

Д/з самостійно поспівати пісню «Ми - козаки»

С. 102-106, прочитати «Що таке непрогр. музика?».

Д/з слухати твори непрогр. музики

С. 106-110, прочитати «Інструментальне соло».

Д/з слухати сольну інструментальну музику. Виписати в зошит 2 прослухані інструментальні твори.

 

 

Додатковий матеріал

1. https://www.youtube.com/watch?v=QsUZ9dL19dQ

2. Відеоурок Історія 5 клас 26 01 16 - https://www.youtube.com/

3. https://miyklas.com.ua/p

Тести з української мови та літератури

Запитання 1

Автор твору «У бур’янах»

варіанти відповідей

Т.Шевченко

С.Васильченко

П.Тичина

Олександр Олесь

Запитання 2

Дата та місце народження Т.Шевченка

варіанти відповідей

11 березня 1814 року,с. Кирилівка

9 березня 1813 року, с. Моринці

10 березня 1811 року, с. Кирилівка

9 березня 1814 року, с. Моринці

Запитання 3

Батьки Шевченка були кріпаками пана

варіанти відповідей

Жуковського

Ширяєва

Брюллова

Енгельгардта

Запитання 4

Хто був нянькою для малого Тараса?

варіанти відповідей

баба

мати

сестра Катря

дід Іван

Запитання 5

Хто привіз Тараса додому, коли він заблудився?

варіанти відповідей

чумаки

солдати

бурлаки

пастухи

Запитання 6

«Що вийде? … Розбіяка великий вийде – ось що! Ото чули про Кармалюка, а це другий буде такий» - ці слова належать…

варіанти відповідей

сусідові

бабі

матері

батькові

Запитання 7

«Каже, що ходив він туди, де сонце заходить, бачив… , і ті ворота, куди сонце заходить на ніч, як корова в хлів».

Які слова пропущені?

варіанти відповідей

як птахи відлітають

чумаків, що повертаються додому

залізні стовпи, що підпирають небо

пастухів з худобою

Запитання 8

Оповідання «У бур’янах» належить до творів

варіанти відповідей

епічних

ліричних

драматичних

ліро-епічних

Запитання 9

Який засіб образної мови використано в рядочку «І сонце спатоньки зове у синє море…»

варіанти відповідей

епітет

порівняння

персоніфікацію

гіперболу

Запитання 10

Порівняння вжито в рядку

варіанти відповідей

а мати хоче научати, так соловейко не дає

І тьмою німою оповиє тобі душу, й не знаєш, де дітись

затихло все, тільки дівчата та соловейко не затих

а туман, неначе ворог, закриває море

Запитання 11

Персоніфікація - це

варіанти відповідей

зіставлення одного предмета чи явища з іншим, чимось подібним до нього

велике перебільшення рис людини, предмета чи явища

перенесення ознак людини на неживий предмет чи явище

художнє означення

запитання 12

До якого виду лірики належать твори «За сонцем хмаронька пливе…» та «Садок вишневий коло хати…»

варіанти відповідей

філософської

інтимної

громадянської

пейзажної

12 запитань

Запитання 1

Однорідними називають члени речення, які

варіанти відповідей

вказують на ознаку предмета й відповідають на питання який? чий? котрий?

означають предмет і відповідають на питання будь-якого відмінка, крім називного

рівноправні між собою, стосуються одного й того ж слова в реченні, виконують однакову синтаксичну роль

вказують на ознаку дії (місце, час, причину, мету або ступінь дії)

Запитання 2

Однорідними можуть бути

варіанти відповідей

підмет і присудок

другорядні члени речення

додаток і означення

будь-які члени речення

Запитання 3

Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки

варіанти відповідей

Я йшов лісом збирав кольорові листочки

Тече вода в синє море, та не витікає

І птахам і звірятам цікаво було дивитися на людей

Тут ростуть сосни і осики, і берези, і дуби

Запитання 4

Укажіть речення, у якому поставлений зайвий розділовий знак між однорідними членами

варіанти відповідей

Серед ночі гуси знялися, полетіли

Ось вода вийшла з берегів, затопила луки, загрожує поселенням

Сині тумани вкривають поля, сади, луки, й ліси

Працею людина і сильна, і красива

Запитання 5

Укажіть речення, у якому є однорідні підмети

варіанти відповідей

Весна за вушка витягає трави і сонечко на небо підганя

Хай буде сад, і дерево крислате, і кіт-воркіт, і ще багато див

Птахи приносять радість і користь

Теплий дощ застав і птахів, і людей серед поля

Запитання 6

Укажіть речення, у якому є однорідні додатки

варіанти відповідей

Мати дала нам і сонце, і долю

Хай веселять тебе любов і праця

На розпутті кобзар сидить та на кобзі грає

Крізь високі стебла трави прозирали блакитні, сині й лілові волошки

Запитання 7

Якщо узагальнювальне слово стоїть перед однорідними членами, то перед ними ставимо

варіанти відповідей

тире

кому

двокрапку

Запитання 8

Якщо узагальнювальне слово стоїть після однорідних, то після них ставимо

варіанти відповідей

кому

тире

двокрапку

Запитання 9

Оберіть правильно побудовану схему до речення (розділові знаки опущено).

Усе ніби поменшало і звузилося і дорога і гори і стежка в березі і круча над Россю

варіанти відповідей

∆ : і О, і О, і О

∆ : О і О, і О, і О, і О

∆ - і О, і О, і О, і О

∆ : і О, і О, і О, і О

Запитання 10

Не потребує редагування речення

варіанти відповідей

Мама помила весь посуд, тарілки, чашки, виделки

На подвір'ї, у полі, на лузі - скрізь лежить сніг

На пероні вокзалу були: чоловіки, жінки, діти

У саду ростуть різні дерева: вишні, троянди, горіхи

Запитання 11

Укажіть речення, у якому пропущено розділовий знак при однорідних членах

варіанти відповідей

Лис Микита був добрим царем справедливим і м'якосердним

Оживлялася музика крапель, сумних і веселих, лінивих і жвавих, глухих та дзвінких

І все поволі зникає: море, скелі, земля

Два хлопчики вийшли на берег і спинилися

Запитання 12

Укажіть речення, у якому правильно розставлені розділові знаки

варіанти відповідей

Всюди і на вулицях, і круг стадіону, і обабіч дороги до заводу - росли молоді осокори, клени, каштани

Мати любила дослухатися до неба, до землі, до крил, і до схлипування роси

Гуркіт підвід, рокіт моторів, іржання коней усе ставало зараз помітно лункішим, ніж удень

Ранок починався тихий та лагідний, дрімало навколо все: і трава, і дерева, і кущі

 

12 запитань

Запитання 1

Роль другорядних членів у реченні?

варіанти відповідей

Розширення речення та доповнення змісту

Зміна структури речення

Розширення речення

Запитання 2

До другорядних членів належать:

варіанти відповідей

Обставина і додаток

Додаток,означення,обставина

Підмет і присудок

Запитання 3

Означеннями найчастіше виступають :

варіанти відповідей

Прикметники і іменинники

Прикметники і займенники

Іменники і займенники

Запитання 4

Додаток виражений :

варіанти відповідей

Іменником і займенником

Займенником і прикметником

Іменником і прислівником

Запитання 5

Обставина представлена у реченні:

варіанти відповідей

Прислівником і прикметником

Іменником і прислівником

Іменником з прийменником, прислівником

Запитання 6

У якому реченні наявна обставина?

варіанти відповідей

Як убереться навесні калина ....

Убереться в смарагдове вбрання

Убереться білим мереживом квітів

Запитання 7

Обрати речення в якому наявні означення:

варіанти відповідей

Часом з'являються ягідки...

З'являються червоненькі ягідки

Ягідки з'являються

Запитання 8

Вкажіть речення з додатками:

варіанти відповідей

До рослинних символів належать: калина, верба, дуже,тополя...

Рослинні символи представлені таким чином аби зацікавити...

Дуб і тополя - рослинні символи.

Запитання 9

Додаток означає:

варіанти відповідей

Особу

Дію

Предмет

Запитання 10

Означення означає:

варіанти відповідей

Ознаку предмета

Предмет

Дію

Запитання 11

Обставина означає:

варіанти відповідей

Місце, час,причину

Ознаку предмета

Предмет

Запитання 12

Яка наука вивчає речення та його структуру?

варіанти відповідей

Фонетика

Синтаксис

Пунктуація

Бажаю всім міцного Здоров’я!!!!

 

Завдання на період карантину для учнів 6А класу

Українська мова

Розділ «Числівник»

Параграф 37, 38, 39 – опрацювати правила та таблиці.

Вивчити правила: що таке прислівник, групи числівників, розряди числівників.

Виконати письмово вправи 420, 428, 456 (перед тим, як виконати вправи детально опрацюйте параграф).

Українська література

Опрацювати ст.178-193

Біографію Я .Стельмаха коротенько записати в зошити.

Прочитати повість «Митькозавр із Юрківки або Химера лісового озера» переказувати, відповідати на запитання.

На ст.193 виконати в зошити домашнє завдання: охарактеризуй образ Сергія або Митька (на вибір).

Скористайтеся пам`яткою на ст.236.

Математика

Параграф 41 прочитати

Вивчити правила ст.316-317. Розв`язати №1139 №1141 №1143 №1145 №1147 №1151

Параграф 42, прочитати. Розв`язати №1173, №1175, №1179, №1185, №1191, №1199

Зарубіжна література

Опрацювати ст.196-211

Виписати літературознавчі терміни.Записати коротенько біографію Роберта Бернса

Вивчити вірш напам`ять Роберта Бернса «Моє серце в верховині».

Записати в зошит біографію Джанні Родарі.

Прочитати «Листівки з видами міст».

Історія

Параграф 44 – 46 (повторити)

Параграф 47-53 (вчити)

Географія

Вивчити параграф 49-54. Гідросфера

ст. 198 «Перевіримо себе» - письмово в зошити.

Російська мова

Опрацювати параграф 50-55

Вивчити правила, усно прочитати ст. 171-188

Виконати письмово вправи 452 (а, б) 456, 462 (а), 470 а

Англійська мова

Завдання в групі «Вайбер 6-А»

Етика

Рорзділ 4 (Цінності демократичного громадянського суспільства)

1.Підготувати відповіді на питання (на основіматеріалу підручника).

-чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства;

-чи може бути свобода основною моральності як треба розуміти свободу вибору, волі;

-що означає бути самим собою.Чи може людина бути собою у суспільстві?

Біологія

Опрацювати параграф 36-37

Виконати мал.157, таблицю параграф 36, відповісти на запитання в кінці параграфа 36-37.

Музичне мистецтво

Прочитати ст.112-130

Слухати інструментальну музику, твори (на вибір)

Фізична культура

Проводити щоденну зарядку

Німецька мова

Книжка: ст.102 В 3 (прочитати та перекласти текст)

Зошит:ст.67 В3(виконати тестове завдання до тексту), ст.68В6 (написати які страви можна приготувати із продуктів на картинках)

Інформатика

Опрацювати пн.3.2, виконати вправи 3,7 після пн.3.2.

Завдання виконуйте онлайн, користуючись посиланням в групі «Вайбер 6-А».

Основи здоров`я

Підготуватись до тематичної атестації.

Опрацювати параграфи 16-22.

Опрацювати параграфи 23-24, ст.107 – 114.

Виконати проект ст.114 «Бережемо електроенергію».

Трудове навчання

Завершити виріб в’язаний. Реферат по темі (дівчатка).

Виготовити рухому іграшку (хлопці).

 

Завдання для самостійної роботи під час карантину 6-Б клас

Українська мова

Розділ «Числівник»

Параграф 37-39; впр.421, 423, 431, онлайн-тести https://naurok.com.ua/test/vidminyuvannya-kilkisnih-chislivnikiv-66454.html

Виконати тестові завдання по темі числівник (дивись вайбер).

Українська література

Опрацювати ст.178-193

Біографію Я .Стельмаха коротенько записати в зошити.

Прочитати повість «Митькозавр із Юрківки або Химера лісового озера», «Тореадори з Васюківки» переказувати, виконати тестові завдання (дивись вайбер).

Скористайтеся пам`яткою на ст.236.

Математика

Параграф 41 прочитати

Вивчити правила ст.316-317. Розв`язати №1139 №1141 №1143 №1145 №1147 №1151

Параграф 42, прочитати. Розв`язати №1173, №1175, №1179, №1185, №1191, №1199

Зарубіжна література

Опрацювати ст.196-211

Виписати літературознавчі терміни.Записати коротенько біографію Роберта Бернса

Вивчити вірш напам`ять Роберта Бернса «Моє серце в верховині».

Записати в зошит біографію Джанні Родарі.

Прочитати «Листівки з видами міст».

Історія

Параграф 44 – 46 (повторити)

Параграф 47-53 (вчити)

Географія

Вивчити параграф 49-54. Гідросфера

ст. 198 «Перевіримо себе» - письмово в зошити.

Російська мова

Опрацювати параграф 50-55

Вивчити правила, усно прочитати ст. 171-188

Виконати письмово вправи 452 (а, б) 456, 462 (а), 470 а

Англійська мова

Завдання в групі «Вайбер 6-А»

Етика

Рорзділ 4 (Цінності демократичного громадянського суспільства)

1.Підготувати відповіді на питання (на основіматеріалу підручника).

-чому людину визначають найвищою цінністю демократичного суспільства;

-чи може бути свобода основною моральності як треба розуміти свободу вибору, волі;

-що означає бути самим собою.Чи може людина бути собою у суспільстві?

Біологія

Опрацювати параграф 36-37

Виконати мал.157, таблицю параграф 36, відповісти на запитання в кінці параграфа 36-37.

Музичне мистецтво

Прочитати ст.112-130

Слухати інструментальну музику, твори (на вибір). Записати у зошит назви прослуханих музичних творів.

Фізична культура

Проводити щоденну зарядку

Німецька мова

Книжка: ст.102 В 3 (прочитати та перекласти текст)

Зошит:ст.67 В3(виконати тестове завдання до тексту), ст.68В6 (написати які страви можна приготувати із продуктів на картинках)

Інформатика

Опрацювати пн.3.2, виконати вправи 3,7 після пн.3.2.

Завдання виконуйте онлайн, користуючись посиланням в групі «Вайбер 6-А».

Основи здоров`я

Підготуватись до тематичної атестації.

Опрацювати параграфи 16-22.

Опрацювати параграфи 23-24, ст.107 – 114.

Виконати проект ст.114 «Бережемо електроенергію».

Трудове навчання.

Завершити виріб в’язаний. Реферат по темі (дівчатка).

Виготовити рухому іграшку (хлопці).


Завдання на період карантину для учнів 7 класу

Історія України.

Прочитати §.14-18, відповідати на запитання після параграфів.

Практичне завд. ст.152 письмово, урок узагальнення ст.168-169 письмово, мені переслати фото.

Т.О. ст 170-178 виконати у зошит, усі дати з параграфів виписати у синхронізовану таблицю (на оцінку).

Всесвітня історія. Прочитати § 16,17, виконати практичну роботу ст. 192-194 письмово, вивчені історичні дати теж виписати у синхронізовану таблицю.

Біологія

Опрацювати§ 25-27, відповідати на запитання після параграфів, виконати таблицю 27.1 Письмово у зошит

Охарактеризувати екологічні групи птахів: водні, навколоводні, степові, лісові, птахи відкритих просторів. Денні хижаки, нічні хижаки.

Українська література

М. Павленко «Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських», Л. Понамаренко «Гер переможений»

Прочитати. Переказувати. Відповідати на питання. Знати коротку біографію письменниць.

ГЕОМЕТРІЯ

§4. Коло та круг, п.19,20

Розв’язати № 482, 484, 486, 487, 491, 492, 512, 516, 519, 522, 525, 527

АЛГЕБРА

§3 п.20, 21

№ 758, 759, 765, 765, 767, 777, 791,792, 793, 795, 801, 808

Англійська мова (С.В.)

Вправа 1,2 ст..138; впр.1 ст.142

впр.6 ст.139; впр.2 ст.140

Англійська мова (Л.О.)

Текст 2, впр.112

Текст1 ст.132-133(перекласти письмово), впр.2-3, ст.133 (письмово)

Впр.1-2 ст.138-139

Впр.1 ст.142-144 (текст перекласти письмово у зошит)

Впр.1 ст.152.(читати, перекладати)

Діалог впр.2 ст.150 А В

Записати 30 нових слів у словник, заповнювати Worhbook (скільки встигнете)

Зарубіжна література

Єдгар Алан По «золотий жук», А. Конан Дойл «Пістрява стрічка», О.генрі «Дари волхвів», «Останній листок», Г. Уеллс «Чарівна крамниця», Рюноске Акутагава «Павутинка», читати переказувати, давати відповіді на запитання.

ГЕОГРАФІЯ

Вивчити: 1.Природні зони Євразії. 2. Населення Євразії. Вивчити географічніоб’єкти Євразії. Повторити увесь вивченийматеріал з теми «Євразія»

Основи здоров'я.

Опрацювати параграфи 13-20.

Завдання виконати письмово в зошит : ст. 66(6),ст.70(моделюй 1),ст.80(моделюй 1).

Образотворче мистецтво

Мiсячник родинного виховання "Моя сiм'я". Малюнки фарбами та олiвцем для 7 класу.

Фізика

Опрацювати §38 Виштовхувальна сила. §39 Умови плавання тіл. Письмово завдання ст.153-154 №252,253.257

на другий тиждень карантину: вивчити параграф 40,41, Механічна робота, потужність. Розв'язувати завдання з ст.167 "Розв'язуємо разом". Вправи ст. 168 №291, 292

Російська мова

Опрацювати ст.12-22, виконати письмво вправи 36.37,42,54,61.68

Хімія

Завдання на період з 23.03-28-03

Тема Поняття про оксиди, окиснення(горіння, повільне окислення, дихання). Опрацювати§22. Виконати вправи 160-161 ст.132

Тема Умови виникнення і припинення горіння. Опрацювати §22. Виконати вправи 170-111 ст.13?

Музичне мистецтво

Завдання до 30.03.2020.Читати ст.106 -128. Теми: Рок-н-рол, історія рок музики, популярна музика зіркові імена. Популярні ВІА. Творчі завдання: Підготувати повідомлення про відомого рок музиканта, або рок гурт. Слухати і співати пісню Yesterday-The Beatles

Трудове навчання (хлопці)

Закінчити роботу з виробом (здати композицію з соленого тіста)

Інформатика

Повторити пн. 3.1, опрацювати пн. 3.2, пн. 3.3. Виконати завдання Працюємо з комп'ютером після пн. 3.3., впр. 9. Завдання виконуйте онлайн, користуючись scratch.mit.edu ( https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home). Результати виконання надіслати на електронну адресу вчителя. (Матеріали до уроку, відео уроки, завдання для виконання надіслані учням на їхні електронні адреси)

Укр.мова Інна Маврівна

Опрацювати § 48.50

Творення прислівників, усе про прислівник, Прийменник, види за будовою, похідні й непохідні ( виконувати вправи під правилами).

Олександр Олександрович

Творення прислівників, усе про прислівник, Прийменник, види за будовою, похідні й непохідні ( вправи під правилами)

Завдання 1-ший тиждень

12 запитань

Запитання 1 Нез прислівниками пишемо разом у рядку

не/сьогодні, не/втретє не/забаром, не/нароком

не/взимку, не/досить не/по-людськи, не/щодня

Запитання 2 Нез прислівниками пишемо окремо в рядку

не/дуже, не/зовсім не/щодавно, не/вгамовно

не/рухомо, не/щадно не/впинно, не/далеко

Запитання 3 Ніпишеться з прислівниками окремо в рядку

ні/звідки, ні/відкіль ні/так ні/сяк, ні/туди ні/сюди

ні/в сих ні/в тих, ні/защо ні/трохи, ні/коли

Запитання 4 Одну буквунпишемо в прислівниках рядка

несподіван..о, старан..о, схвильован..о неждан..о, шален..о, впевнен..о

монотон..о, бездумн..о, старан..о страшен..о, числен..о, туман..о

Запитання 5 Дві буквинпишемо в прислівниках рядка

стурбован..о, упевнен..о, навмисн..о

обмежен..о, незмін..о, злякан..о

стриман..о, приголомшен..о, гостин..о

спросон..я, непримирен..о, страшен..о

Запитання 6 У кінці прислівників пишемоів рядку

безвіст.., верх.., навшпиньк..

пішк.., насторож.., заввишк..

навскос.., навпомачк.., поодинц..

поноч.., уповн.., позаоч..

Запитання 7 Разом треба писати всі прислівники в рядку

аби/коли, на/вагу, від/нині

за/кордон, на/впростець, чим/далі

казна/де, попід/тинню, по/двоє

по/всяк/час, за/молоду, на/осліп

Запитання 8 Через дефіс пишуться всі прислівники в рядку

мимо/хіть, на/швидку/руч, з/роду/в/рід

у/чотирьох, до/побачення, до/снаги

вранці/рано, повік/віків, неждано/негадано

без/відома, по/волі, ледве/ледве

Запитання 9 Через дефіс пишуться всі прислівники в рядку

по/людськи, попід/тинню, на/весні

десь/інде, казна/де, врешті/решт

на/останку, до/тепер, по/тричі

на/вшпиньки, до/пізна, аби/куди

Запитання 10 Окремо треба писати всі прислівникові сполучення в рядку

до/лиця, без/сумніву, рука/в/руку

пліч/о/пліч, нашвидку/руч, будь/куди

час/від/часу, з/діда/прадіда, босо/ніж

на/в/випередки, раз/за/разом, поза/вчора

Запитання 11 Окремо треба писати всі прислівникові сполучення в рядку

без/кінця/краю, будь/що/будь, з боку/на/бік

день/у/день, раз/по/раз, один/в/один

видимо/не/видимо, так/то, по/латині

до/решти, де/небудь, звіку/правіку

Запитання 12

Допущено помилки в написанні прислівників у рядку

так-на-так, ледве не ледве, лице-в-лице

хоч-не-хоч, по щирості, по-сусідському

до речі, десь-не-десь, навмисне

спідлоба, без смаку, день у день

Завдання 2-3 тій тижні

Прийменник

12 запитань

Запитання 1

Прийменник -це

варіанти відповідей

Самостійна частина мови

Службова частина мови

Незмінна самостійна частина мови

Не є частиною мови

Запитання 2

Прийменник ужито в рядку

варіанти відповідей

Футбол або хокей

Стибнув через рів

Невеликий , але зручний

Не добрий,а злий

Запитання 3

Прийменник виділено в рядку

варіанти відповідей

Навколо білий холод і зима.

Навкруги панує мертва, прикра тиша.

Забіліли сніги навколо Києва

Неподалік радісно і велично літали журавлі над молодими травами

Запитання 4

Завжди з прийменником вживається-

варіанти відповідей

Кличний відмінок

Орудний відмінок

Давальний відмінок

Місцевий відмінок

Запитання 5

Похідними прийменника є всі слова в рядку

варіанти відповідей

Під, вздовж, із-за

Біля, край, від

щодо, з-поміж, понад

по,про, у

Запитання 6

Прийменником є виділене слово в реченні

варіанти відповідей

Я людлю свій рідний край

Посадила край городу вишню

Пісне, серця мого не край

Як пахнуть квітами простори

Запитання 7

Прийменниками є всі слова в рядку

варіанти відповідей

Але, зате, поміж

Якби, не, із-за

Хоч,мов, ніби

Про ,на, перед

Запитання 8

Усі прийменники пишуться окремо в рядку

варіанти відповідей

По/ряд, за/для, о/крім, відповідно/до, з/поміж

Із/за, під/час, по/серед, по/при,з/середини

з/метою, у/результаті, у/зв'язку, згідно/з

на/вкруг, по/руч, по/заду,по/переду,з/проміж

Запитання 9

Із формою іменника в родовому відмінку вжито прийменник у рядку

варіанти відповідей

Без турбот

З душею

Поза нормою

Зайшов у ліфт

Запитання 10

Окремо пишемо всі прийменники в рядку

варіанти відповідей

У/справі, з/метою, згідно/з

за/для, по/під, відповідно/до

на/відміну/від, з/поміж, із/за

по/за, по/близу, незалежно/від

Запитання 11

Пийменник в слід уживати в рядку

варіанти відповідей

Побачив (у, в) театрі

Плавала (у, в) океані

Залишилася (у, в) своєму класі

Підтримати (у, в) хвилюючий момент

Запитання 12

Неправильно вжито прийменник з іменником у рядку

варіанти відповідей

зошит з біології

Відповідно з статутом

Говорила з подругою

Згідно з наказом

Прийменник- правопис

12 запитань

Запитання 1

Усі прийменники написано правильно в рядку:

варіанти відповідей

з метою, з-над, наприкінці, з-перед

у продовж, поперед, упоперек, з-під

з-поміж, у зв'язку з, з-поза, підчас

по-під, за винятком, із-за, поруч

позаду, на перекір, навколо

Запитання 2

Усі прийменники написано правильно в рядку:

варіанти відповідей

відповідно до, щодо, за-для, позаду

з-посеред, окрім, під-кінець, заради

у галузі, за винятком, з-під, навпроти

на зустріч, згідно з, всупереч, поміж

не зважаючи на, попри, з-поза, услід

Запитання 3

Прийменник є в кожному реченні, окрім

варіанти відповідей

Між горами старий Дніпро, неначе в молоці дитина.

Не можна любити народів других, якщо ти не любиш Вкраїну.

Батьківщина посинається для людини зі шматка неба.

Люди з красивими душами не здатні на підлість.

Як хороше радіти без причини, коли на місто сутінь опада.

Запитання 4

Прийменник є в кожному реченні, окрім

варіанти відповідейБез країни не проживеш.

Друзі пізнаються в біді.

Не гріє сонце на чужині.

Як гукнеш, так і відгукнешся.

Час за гроші не зможеш купити.

Запитання 5

Правильно вжито прийменник в обох варіантах рядка

варіанти відповідей

відпочити після обіду (по обіді)

організувати з ініціативи (по ініціативі)

надіслати на вимогу (по вимозі)

міліція у справах неповнолітніх (по справам)

за романом Олеся Гончара (по роману)

Запитання 6

Помилково вжито прийменник у варіанті

варіанти відповідей

заходьмо по двоє

наказ по коледжу

розпис по дереву

сходіть по молоко

надішли по адресі

Запитання 7

Помилково вжито прийменник у варіанті

варіанти відповідей

іти за морозивом

писати за зразком

твір за картиною

економіст за фахом

за взаємною згодою

Запитання 8

Помилково вжито прийменник у варіанті

варіанти відповідей

на думку науковців

виступити на захист

спілкуватися на суржику

надіслати на адресу

відгукнутися на запит

Запитання 9

Граматично правильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

змагання по настільному тенісу

при сприянні міністерства

звернутися по допомогу

пропустити із-за хвороби

розмовляє на англійській мові

Запитання 10

Граматично правильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

заступник по виховній роботі

повертатися на тролейбусі

викликати по прізвищу

розсістися по своїх місцях

виконати на замовлення

Запитання 11

Граматично правильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

звернутися по питанню

забути із-за неуважності

виконати на вимогу

відповідно з наказом

хворіти пневмонією

Запитання 12

Граматично правильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

на протязі кварталу

конспект по зоології

згідно до постанови

перекладати чеською

отримати по адресу

Прийменник Сполучник

12 запитань

Запитання 1

У якому реченні наявний прийменник?

варіанти відповідей

Дід говорить, що так співають лебедині крила.

І радість, і смуток, і срібний передзвін огортають та й огортають мене своїм снуванням.

А я стою серед подвір'я і по-своєму перебираю дідові слова.

- Діду, а сонце не може їх загубити, як наша мама?

Запитання 2

Знайдіть прийменник, який вказує на прсторові відношення.

варіанти відповідей

стою серед подвір'я

поставила перед образом

і в ступі не втовчеш

через хвилину стаю козаком-завзятцем

Запитання 3

Знайдіть прийменник, який вказує на причинові відношення.

варіанти відповідей

стоїть біля обори

витанцьовував од сміху

вихудлий за зиму вухань

принесли на крилах

Запитання 4

Знайдіть речення з похідним прийменником.

варіанти відповідей

- Оце добре, що ти попереду підеш, - безневинно кажу.

- Петре, давай гайнемо в ліс.

Чим той бідний заєць провинився перед звіриною, птахами і людьми?

На вершечку береста обізвалася сойка.

Запитання 5

Укажіть речення, в якому вжито складний прийменник.

варіанти відповідей

Веселі й забрьохані, входимо в ліс.

Ми прислухаємось до річки, і вона знову затріщала за верболозами.

Навколо тихо бринів золотий півсон передосіннього степу.

Поміж деревами, не дуже побоюючись нас, проскакує вихудлий за зиму вухань...

Запитання 6

Укажіть речення, в якому сполучник з'єднує одноріні члени.

варіанти відповідей

Під осінніми високими зорями затихають оселі, і тепер стає чутнішою млва роси...

От і сонце викотилося з-за Чумацького шляху й повисло між крилами вітряка.

Дядько Себастіян спирається на ворота, а я ближче підходжу до нього.

А в цей час від дороги славно-славно обізвалася пісня, і дівчина радісно метнулась їй назустріч.

Запитання 7

Знайдіть речення з протиставним сполучником.

варіанти відповідей

Виходить, уже не мертвий ліс, бо лебеді принесли на своїх крилах весну і життя!

Дід говорить, що з мене щось буде...

Ми підійшли до самого дерева, але трясогузка не кинула свого кубельця.

Я зліз із черешні й пішов до куреня.

Запитання 8

Знайдіть речення із складним сполучником

Відповіді пересилати на адресу olekbord@gmail.com

 

 

 

 

 

 


 

скачать dle 10.5фильмы бесплатно

Хмара тегів

^