Завдання для самостійної роботи під час карантину 1А клас
Завдання для самостійної роботи під час карантину 1Б клас
Списати слова Мак, сік, коло, коса, каса, кіно, ліки, кава, клас, квас, вінок, вікно, колос, кусок, кусав, носив, кавун, наука, кіоск, осика, окуні, миска, сумка, лавка, високо, молоко, колиска, Клава, Калина, Микола, Оксана, коник, вовк
Вибірковий диктант. Виписати слова з буквою «й». Мама заварила чай. З вулика вилетів рій. Діти піймали зайчика. Марійка читала байку. У гайку співав соловей. Поміркуйте і перекладіть з «жаб’ячої» мови на зрозумілу всім відоме українське прислів’я.КВА — КО — КВА — ЖНА — КВА — ЖА — КВА — БА — КВА — СВО — КВА — Є — КВА — БО — КВА — ЛО — КВА — ТО — КВА— ХВА — КВА — ЛИ — КВА — ТЬ (Кожна жаба своє болото хвалить.)
|
Списати слова Рак, рис, сир, рама, рука, ріка, кора, нора, ірис, марка, парк, курка, ранок, ринок, ріпка, просо, косар, лікар, ворона, сорока, корова, рослина, кров, комар, Роман, Лариса, Марина, Ірина, прапор, крапка, крик, кролик, Крим, арка, рана, папір, роса, рулон.
Творче списування. Вставити «г» чи «ґ». З само.о ранку на .анку .ава сиділа. У дворі .уси .ел.отали. Оль.а посадила а.рус у садку. |
Списати слова Суп, липа, піна, пилка, лампа, папка, співи, пісні, писав, півник, сопілка, співав, Павло, Панас, Поліна, Пилип, мавпа, пісок, поні.
Творче списування. Розмістити речення у такому порядку, як відбувалися події. Телесик несе рибку. Човник пливе до берега. Дід зробив човник. Мати несе обід. |
Списати слова Кіт, тато, літо, сито, лото, ноти, порт, спорт, торт, сорт, плита, котик, нитка, тісто, літак, стіл, сітка, листок, місток, тарілка, ворота, лопата, молоток, ластівка, квіти, Тарас, Тимур, Наталка, світ, світло, рот, трактор, парта, салат, квиток, вівторок, Світлана.
Скласти слова зі складів: біт, ро, ник; кон, бал; бар, рис, ба; ра, ба, бан; та, су, бо; бу, нок, ди. |
Списати слова Сад, мед, дим, діти, вода, двері, дерево, долина, посуд, ведмідь, народ, садівник, смородина, Дніпро, Дмитро, Одарка, Данило, Даринка, лід, середа, диван, родина, понеділок, листопад, Демид.
Вибірковий диктант. Виписати слова з буквою «б». Василь і Борис – брати. Василь – робітник. Його брат – школяр. Сьогодні вони були у театрі. Слова: язик, тополя, зозуля, малята, Японія, ягоди. |
Списати слова Карась, лось, окунь, пень, день, сіль, осінь, рись, кріль, кінь, дідусь, опеньки, промінь, тінь, льон, синька, Василь, Івась, Петрусь, березень, квітень, травень, липень, серпень, вересень, Львів.
Списати. Київ – головне місто України. Учні нашої школи їздили у Київ поїздом. Їх водили в парки та музеї. Складання речення за схемою. |
Списати слова Село, море, поле, овес, орел, степ, екран, клен, сквер, весна, вареник, метелик, лелека, лев, колесо, великі, летів, Олена, Семен, Перо, Олекса, тепло, перепел, лев, Рівне.
Подумати, яку першу літеру пропущено у слові. Записати утворені імена.. .ем’ян, .етро, .тепан, .икола.. .етяна, .лена, .адія, .оряна.. .рина, .еся, .гор, .митро..оман, .ндрій, .льга, .ксана. |
Списати слова Зима, мороз, замок, залізо, зерно, звірі, завод, козак, зірка, казка, озеро, казали, розказали, показали, ковзани, возити, звук, морозиво, Зіна, Ліза, Назар.
Списати, вставляючи пропущені букви «г» чи «ґ». О.ірок, .ава, .уси, .азета, .анок, а.рус.
Творче списування. Вставте літеру «ш». .ип.на – важлива лікарська рослина. Тимі. Рвав .ип.ину . .ип.ина колола руки. |
Списати слова Гора, гуси, ігри, гарно, гарбуз, глобус, голос, виноград, голова, нога, горобина, подруга, друг, берег, погода, горло, голка, грудень, газета, газ, грім, дорога, Галина, Горпина, Гнат, Ігор, Богдан, Григір, Олег, Ольга.
Скласти речення зі слів кожного рядка, записати їх. Ми, на, живемо, Україні. прекрасний, край, Це. землю, дуже, Ми, любимо, свою. Лексична вправа В
зоопарку вчора Яків
|
Списати слова Учні, сонечко, човен, задача, річка, ніч, чоботи, черевики, лисичка, горобчик, чорнило, ручка, рівчак, підручник, овочі, курча, білочка, Чернігів, Черкаси.
Скласти речення зі слів кожного рядка, записати їх. ліс, У, весна, прийшла. одяглися, Дерева, у, вбрання, зелене. джмелі, Гудуть, та, комахи, інші.
Творчий диктант. Записати слова так, щоб вони означали багато предметів. Гай, сарай, трамвай, урожай, край. |
Списати слова Дуби, верба, брат, бузок, баран, булава, азбука, банани, робота, робітник, кубики, барабан, білка, берізка, Борис, Буратіно.
Списати текст. Ми були на морі. Там тепло. Я і Лариса купалися.. Ми вчимо рідну мову. Наша мова чудова. Україна – рідний край. А ми – українці. Тиша живе у лісі. Вона ходить м’яко. злякати її легко. |
Списати слова Гуси в лізі ґелґотали. На дерево сіла ґава. Зранку підмерз ґрунт. Дзиґа весело крутилася. У саду дозрів аґрус.
Скласти речення зі слів кожного рядка, записати їх. є, котик, У, Мурчик, мене. котика, У, пухнастий, дуже, хвостик. любить, клубочком, гратися, Він.
Записати прислів’я . Підкреслити слова з буквою «є». 1.Хто багато читає, той багато знає. 2.Праця людину годує, а лінь марнує. 3.Ластівка день починає, а соловей кінчає. 4.Як працюєш – так і маєш. |
Списати слова Ягоди, ялина, маяк, пояс, якір, яблуко, яма, баян, пісня, рядок, лялька, сяйво, тягне, рясно, Яна, Ясочка, Яків, Зоя, Надя, Леся.
Вставити пропущені літери. Учен., кре.да, .жак, а.рус. Ред.ка, .дальня, т.льпан, за.чик.. По.зд, ячмін., лисиц., Л.ба.. Урожа., Ки.в, їдал.ня, пісн. .
Записати ознаку до назви предмета. Огірок (який?)… . Помідор (який?)… .. Школа (яка?)… . Будинок (який?)… |
Списати слова Шпак, шуба, шишка, шапка, шовк, шерсть, школа, школяр, шипшина, машина, каша, миша, пташка, каштан, кошеня, вишиванка, рушник, Шевченко, Сашко.
Творче списування. До слів першого рядка добрати слова із другого рядка. Прудка, смачні, нові. Щітка, ящірка, борщ. Щирий, щасливий, дрібний. Дощ, день, друг. |
Списати слова Чай, чайка, майка, лійка, гайка, зайчик, гайок, мій, піймати, сойка, йдемо, байка, іній, Йосип, Андрій, Сергій, Матвій, Надійка.
Замінити слова за зразком: лебеді – лебідь. лосі - …; карасі - … ;: друзі - …; кролі - … . Дописати загальні назви до груп слів. дуб, береза, верба - … .: окунь, короп, сом - … . |
Списати слова Жук, жито, журавлі, жолудь, жоржина, вуж, жаба, книжка, пиріжок, коржик, урожай, ожина, журнал, кажан, пожежа, лижі.
Записати ознаку до назви предмета. Хмара (яка?)… . Сонце (яке?)… . Ведмідь (який?)… . Лисичка (яка?)… . Прочитайте прислів’я і поясніть його зміст.
|
Списати слова Цирк, циркуль, сцена, палац, цап, цапок, цукор, церква, сонце, цікаво, лисиця, танці, цибуля, олівці, ціна, праця, Чернівці.
Завдання соЛь — сіловий тижель. соЛь тьїс лігки і ватру. моЙу рібпотна і лісь. киниЛіс сятьнопри її і дуклать ан копень, ан макінь. сіЛо рипходять зилати лісь.
В сілі тоСяв ражкий недь, огір і реСгій шіпли в сіл. ниВо ліси діп лияною. маТ луба ніть. киЯй візр в сугтому ліглі? аТ ец дура лібка! |
Списати слова Єнот, співає, приємно, малює, радіє, заєць, синє, грає, літає, Єва, Євген, Євгенія.
Розмістити і записати речення так, щоб вийшов текст. Зайшла в автобус бабуся. Бабуся подякувала Ігореві й сіла. Ігор схопився з місця. їхав Ігор з мамою трамваєм.
Все тіло їжака вкрите голками. Тато подарував Юркові їжака. Котик хотів погратися їжаком. Мурчик поколов свої лапки. |
Списати слова Їжак, їжа, поїзд, поїхали, країна, твої, мої, гаї, Київ, Україна, їдальня. Лисичка-сестричка хвостиком махнула — і зникли у вірші останні слова. Вам потрібно поставити їх на місце. Стрімко вибігли на…
|
Списати слова Юрок, юрта, юнга, веною, тюльпан, крючок, малюнок, любити, юшка, каюта, ключ, Юлія, Юрій, Юстина, Люда, Люба.
Гра «Слово в слові» Розшифруйте словосполучення. вніріЧа васло |
Списати слова Фазан, фонтан, фарба, флокси, фабрика, футбол, професія, портфель, фанера, фільм, шафа, фрукти, жираф, Марфа, Федір, Федора, фермер, кефір, зефір, фірма, форма, Фросина, Федот, Феодосія. Розшифруєте слово. |
Списати слова Сім’я, м’яч, в’юн, солов’ї, здоров’я, в’ється, хлоп’ята. Спишіть, вставляючи замість пропусків потрібні літери, підкресліть їх. Пасіка у по..і. У лісі ли..и.
Пилип сі., коло вули..ів. Випишіть слова, що
відповідають звуковим моделям.
Творча робота «Знайди слова» |
Списати слова Щука, щітка, дощ, кущ, лящ, ящірка, щиро, щедро, борщ, щічки, щасливі, блищить, хрущ, щиглик.
Спишіть слова. Підкресліть
букви, що позначають голосні звуки
Спишіть слова. Підкресліть
букви, що позначають тверді приголосні звуки
|
Списати слова Дзеркало, дзиґа, ґудзик, кукурудза, дзвоник, дзюрчати, дзвенить, дзенькає. Джміль, бджола, ходжу, сиджу, джерело, Джеря. У яких словах «ховається» літера «є»? |
Завдання для самостійної роботи під час карантину 2А клас
Українська мова. Читання
· ст. 115-121, вивчити напам'ять вірш Т.Г. Шевченка «Садок вишневий коло хати»,а також вірш Лесі Українки «На зеленому горбочку»;
· зошит - ст. 40-42.
(Уточнення у вайбер)
Українська мова
· ст. 87-94, вправа 221- 240, вивчити всі запропоновані правила;
· щодня письмово під диктовку по 3 речення.
(Пояснення у вайбер)
Математика
§ ст. 121-129, №738-790
§ вивчаємо таблицю множення і ділення 2-5.
(Уточнення у вайбер)
Нова Школа 2 клас – You Tube
(Цікавіше за підручник)
Фейсбук – Марта Сердюкова- 2 клас НУШ
Я досліджую світ
(а також технологічна галузь)
· ст. 52-74, зошит ст. 27- 40
(Уточнення у вайбер)
Мистецтво
· робочий зошит - альбом ст. 44-48;
· намалювати птаха,який літає;
· намалювати качечку,яка плаває;
· створити іграшку-орігамі «Кумедне вовченя».
· слухати симфонічну казку «Петрик і вовк».
Англійська мова
· ст. 86-90, читати.
Інфортатика
Пройти 11 рівнів на https://studio.code.org/s/course2/stage/3/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/3/puzzle/1
(Студія коду https://studio.code.org/courses studio.code.org, Курс 2, Лабіринт послідовність, всі рівні)
Завдання для самостійної роботи під час карантину 2- Б клас
ПОНЕДІЛОК 16 БЕРЕЗНЯ
1.ЯДС ----------ст.. 54-55 читати, переказувати
2.Укр. мова ----------- ст.. 73- 75
-Письмово в зошиті ( дата, робота) Вправи 190-193
3.Матем. ------------ №748-757 Мультфільм «Котра година? Вчимо час разом із ґавою»
-Таблиця множення на 5, №748- 752, ( усно), № 753- 757
4.Читання ---------- ст.118 читати, переказувати.
ВІВТОРОК 17 БЕРЕЗНЯ
1. Укр. мова вивчити правило ст..76 Вправи 194, 196
-Службові слова, їх роль у реченні - YouTube
2. Матем. ---------------- №758-766 Таблиця множення числа 5 (з відповідями) – YouTube
-Таблиця множення на 5 , №758, 759, ( усно), № 760- 766
3. Читання------------ст. 119 –виразно читати вірші , виконати творчі завдання до віршів
СЕРЕДА 18 БЕРЕЗНЯ
1.Читання --------------Ст. 120 - читати
-Ст.. 121 вірш Г.Бойка –навчитися виразно читати , виконати творчі завдання до вірша
2.Укр. мова -------------- Вправа 195.
3. Матем. №767-774 --------------------Таблиця ділення на 5, --№767, 768, ( усно)№ 769- 774
ЧЕТВЕР 19 БЕРЕЗНЯ
1.ЯДС --------- ст..56 – 58 читати, переказувати
2.Матем. №775- 782 -------------------Вирази зі змінною. Позначення змінної літерою - YouTube
-Таблиці множення і ділення на 5 , №775, 776 , №779( усно),№ 777- 782
П'ЯТНИЦЯ 20 БЕРЕЗНЯ
1.ЯДС --------ст.. 59 -61 читати. Переказувати
2.Укр. мова
-Вивчити правило . Вправи 198 -200
Міні-мультик про захист від коронавірусу
ПОНЕДІЛОК 23 БЕРЕЗНЯ
1.ЯДС -------- ст.59 - 61 читати, переказувати
2.Матем. -------- повторити вивчені таблиці множення і ділення . ) № 777, 778, 779
3.Мова----ст.78 впр. 201, 202
4.Читання ---- ст.122 Виконати творчі завдання
ВІВТОРОК 24БЕРЕЗНЯ
1.Мова ---- ст.. 79 впр. 203
2.Матем. -------- Таблиці множення і ділення на 5. № 783 - №786
3.Читання . ----ст. 123 виразно з інтонацією читати вірші, виконати творчі завдання до віршів.
4. Інформатика
Пройти 11 рівнів наhttps://studio.code.org/s/course2/stage/3/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/3/puzzle/1
(Студія кодуhttps://studio.code.org/coursesstudio.code.org, Курс 2, Лабіринт послідовність, всі рівні)
СЕРЕДА 25 БЕРЕЗНЯ
1.Укр. мова ----------- ст.79 Мої навчальні досягнення
До уваги! Завд. 2 ( виконати за алфавітом 1 форзац, значення слова гештеґ (ст.22 )
2.Матем. ------------ № 787- 790
3.Читання ---------- ст.124 вивчити прислів’я про весну
4.Анг. мова --- ст.86 -87 в.3 ст.86 ( переписати у словник і вивчити)
ЧЕТВЕР 26 БЕРЕЗНЯ
1. ЯДС ---ст.62 , читати, переказувати
2. Матем. ---------------- Таблиця множення числа 6 – YouTube № 791, 792, 796
3. Мистецтво --- відео "Як намалювати квітки для мами» -- YouTube
Намалювати малюнок
4. Анг. мова --- ст.88в.5 ( письмово) , ст.. 89( читати)
П'ЯТНИЦЯ 27БЕРЕЗНЯ
1.ЯДС ---- ст.63--- відео "Рибки» – з любов`ю до дітей --- YouTube
підготувати розповідь про рибу ( на вибір)
2.Анг. мова --- ст.90 в.1 ( переписати у словник і вивчити), ст.91( читати)
3.Читання ------------- уроки тітоньки Сови «Ознаки весни у природі»---- YouTube
4.ЯДС (технологічна галузь ) – виготовлення квітки , ст.. 58 підручник ЯДС
ПОНЕДІЛОК 30 БЕРЕЗНЯ
1.ЯДС -------- ст.63 читати, робота в зошиті з друкованою основою.
Цікаві факти про жаб - YouTube
2.Матем. -------- повторити вивчені таблиці множення і ділення . ) № 797, 798, 799
3.Мова---- Основні ознаки речення - YouTube
Вивчити правило впр. 204 – 206 (письмово )
4.Читання ---- ст.122 – 125 читати і переказувати казку, виконати творчі завдання.
ВІВТОРОК 31 БЕРЕЗНЯ
1.Мова ---- Укр.. мова 2 клас –Розповідні речення – YouTube
впр. 207 – 209( письмово)
2.Матем. -------- Таблиця множення на 6. Повторити одиниці часу ( 2 форзац підручника)
№ 800 – 802 ( усно),№ №802 – 807( письмово)
3.Читання . ----ст. 126 розповідь « Вербна неділя» читати , переказувати, виконати творчі завдання
4. Інформатика ---- пройти 11 рівнів наhttps://studio.code.org/s/course2/stage/3/puzzle/1
https://studio.code.org/s/course2/stage/3/puzzle/1
(Студія кодуhttps://studio.code.org/coursesstudio.code.org, Курс 2, Лабіринт послідовність, всі рівні)
СЕРЕДА 1 КВІТНЯ
1.Укр. мова ----------- Укр.. мова 2 клас –Окличні речення – YouTube
ст.83-84 Впр. 212-214( письмово)
2.Матем. ------------ Таблиця ділення на 6. № 808 – 810 ( усно),№ №811, 812, 813 ( письмово)
3.Анг. мова --- ст.92 - записати у словник слова з рамок( що? де?коли?)
ст. 92.в.4 – читати, списати кілька речень
4.Читання ---------- ст.126 - 127 , навчитися виразно читати , виконати творчі завдання до віршів.
ЧЕТВЕР 2 КВІТНЯ
1. ЯДС ---ст.65- 66, виконати завдання за малюнками , робота в зошиті з друкованою основою.
Корисні підказки. Учись учитися - YouTube
Корисні підказки 2. Як стати відповідальним -YouTube
2.Матем. ---------------- Таблиця множення і ділення числа 6 № 814,815.816 ( письмово)
3.Анг. мова --- ст.93 – читати, списати кілька речень
4.Мистецтво --- створення іграшки- оригамі. Складання кумедного вовчика з паперу
П'ЯТНИЦЯ 3 КВІТНЯ
1. ЯДС ---- ст.66- 67,читати, виконати завдання, робота в зошиті з друкованою основою
Три цікавих мультика для дітей про здоров'я .
2. Анг. мова --- ст.94 – прочитати текст про хлопчика Люка,
ст..95 в.5 - читати вірш ( за бажанням – вивчити)
3.Укр. мова - - - впр. 210, 211 (письмово)
4.ЯДС (технологічна галузь ) - виготовлення жабки в техніці оригамі - ст.64 підручник ЯДС
Оригамі паперова жаба (жабка), що стрибає - YouTube
Завдання для самостійної роботи під час карантину 3 клас
13 березня
Математика №799-806
Усне виконання - №799-802
Письмово - №800-801, 803, 805, 806, 804 (№803 - аналогічна задача №806)
Запис складного рівняння та логічної задачі – вайбер.
Літературне читання – творчість Д Павличка, В Коломійця
Д. Павличко «Вітряк», П Тичина «На щастя», В Коломієць «Сиве сонечко», «Тюхтій і Торохтій» - виразно читати , відповідати на запитання.
14 березня
Природознавство. Тема «Гриби» - переказувати і відповідати на запитання.
16 березня
Математика №807-817 (пояснення до теми дивись вайбер)
Усне виконання - №807-808, 809, 810, 811, 812, 813
Письмово №814, 816, 817 (814, 817 аналогічні).
Способи розв’язання у вайбері.
Українська мова – впр. 309-311
Усно впр.309 (словникове слово дивись вайбер)
Впр. 310-311 (за завданнями підручника).
Літературне читання. Творчість А. М’ястківського
Напам’ять вірш «Курличуть хмари…»
17 березня
Математика №8818-827 (пояснення у вайбер)
Усно №818-819, 820,821, 822, 823, 825
Письмово №824, 826, 827 (зразок виконання у вайбер)
Українська мова - впр.312-314 (пояснення у вайбер)
Усно впр. 312-314
Письмово впр. 313 (за завданнями підручника)
Природознавство. Тема «Гриби їстівні та отруйні» с. 123-125 (переказувати, відповідати на запитання).
Практичне завдання с.123 (закинути у вайбер).
18 березня
Я у світі. Продовжити роботу над проектом «Цікава Україна».
Математика №828-837 (пояснення у вайбер)
Усно №828-829, 830, 831, 832, 834
Письмово №833 (зразок у вайбер), №835, 836, 837
Українська мова. Тема. Змінювання прикметників за родами (пояснення у вайбер) впр.315- 320.
Усно впр. 315, 316, 317 (за завданнями підручника)
Письмово впр. 318, 319.
Літературне читання. Творчість М. Вінграновського – читати с.125-128
(виразно читати , відповідати на запитання).
19 березня
Математика №838-847 (пояснення у вайбер)
Усно №838, 839, 840, 841, 846, 844
Письмово №843 (аналогічна 847), 845 (два способи розвязку), №842.
Природознавство. Тема. Бактерії. Віруси. С.126-129 (закинути у вайбер правила дотримання карантину).
20 березня
Літературне читання.
Читаємо твори із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури» (на вибір завдання: скласти 4 запитання до прочитаного твору, намалювати малюнок, роботи зберігати у файлах).
Англійська мова. Неправильні дієслова в минулому часі.
Опрацювати в зошиті с.62-63 із завданнями підручника.
План дистанційного навчання 4-А класу
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
1 |
12.03 |
Літературне читання – "Вступ до розділу. Езоп - перший байкар", Езоп «Двоє приятелів», с.116-118 Математика – Повторення вивченого про частини. Порівняння частин. Задачі на знаходження частини числа і числа за його частиною. (№751-759) Українська мова - "Часи дієслів. Змінювання дієслів за часами." (вправи 282-285), д/з 285
|
https://www.youtube.com/watch?v=YApeme81IdY&t=178s https://www.youtube.com/watch?v=eAXIYYSFmME
https://www.youtube.com/watch?v=NceNVX8Ol7o&t=32s
Переглянути відео «Як захиститися від коронавірусу» https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo
|
2 |
13.03 |
Літературне читання - "Життя і творчість Леоніда Глібова. Істотні ознаки байки. Л. Глібов "Зозуля й Півень"(вивчити напам’ять) (стор.119-121) Англ.мова – PB впр.1,ст..134 (переписати у словник слова і вивчити), впр.2,ст..134 (переклад тексту) Природознавство - Україна на карті світу. Карта України (стор. 101-103), виконати практичну роботу ст..58
|
https://www.youtube.com/watch?v=8ioQWnTG-0Q
Переглянути мультфільм «Корисні підказки. Сам вдома» |
3 |
16.03 |
Укр.мова – вправи 310 - 314, таблиця «Дієслова минул.часу, змінювання за числами Математика – Понятті «дріб». Чисельнник і знаменник дробу. Складені задачі, які містять знаходження частини числа. № 760 - 769 Англ..мова – PB – впр.1,ст..137 (переписати слова у словник і вивчити), впр.2,ст. 137 (переклад)
|
Переглянути відео «Корисні підказки. Електроприлади» https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=mGAcslmgyOo&feature=emb_logo
|
4 |
17.03 |
Літературне читання – "Особливості п'єси-казки як жанру. Неля Шейко-Медведєва "Лисиця,що впала з неба", стор. 124-133 Математика - Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа №770-776 Українська мова –"Дієслова на -ся". Вправи 315-318 Логіка – урок 24
|
https://www.youtube.com/watch?v=MWhlh0I5gFw
https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU
|
5 |
18.03 |
Природознавство- Форми земної поверхні України і свого краю(стор. 103-106), виконати практичну роботу ст..60, зош.ст.57-58 Математика- Дроби, які дорівнюють одиниці. Пробудова відрізків. Задачі на знаходження дробу від числа № 777-787 Літературне читання – підручник ст..134 опрацювання завдання за розділом; зошит ст.. 43-47 Інформатика Тема. Розв'язання задач у середовищі програмування для дітей
|
|
6 |
19.03 |
Літературне читання– Узагальнення і закріплення вивченого матеріалу. Підготовка до к/роботи Математика – Знаходження числа за величиною його дробу. Дії з іменованими числами № 788-796, вивчити правила ст..128, 130 Українська мова – Повторення вивченого матеріалу. Вправи 319-321, д/з 322 |
|
7 |
20.03 |
Літературне читання– Вступ до теми. Л. Костенко «Затишно дітям в пазусі казок...». Життя і творчість Олександра Пушкіна. Чарівні перетворення. О. Пушкін «Казка про царя Салтана...» (уривки), стор.135-142, зошит ст..48 Природознавство –Корисні копалини України, їх види (стор.107-109), зош. ст..61 Англійська мова PB - впр.1,ст139; впр 1,ст..143 (переписати слова у словник і вивчити) WB - опрацювати ст..95-98
|
|
8 |
23.03 |
Математика – «Повторення правил множення числа на добуток. Подання дробу як частки двох чисел.» №797,799-801 Українська мова – Узагальнюючий урок за темою «Дієслово», стор. 164 Англійська мова – PB впр.3,ст..140 (усно); WB ст..98 (письмово)
|
https://www.youtube.com/watch?v=euGhx2Rf9S8
https://www.youtube.com/watch?v=79mc19S6sMA
Корисні підказки. Коли тобі нудно |
9 |
24.03 |
Математика - "Множення на розрядні числа. Повторення переставного та сполучного закону множення. Розвязування задач, що включають знаходження числа за його дробом." (№№806-811), д/з 812,813 Українська мова – Прислівник як частина мови. Навчальний діалог. Вправи 323-324, д/з 325, вивчити правило ст..165 Літературне читання – Урок позакласного читання «Байки Езопа» Логіка – урок 25 |
https://www.youtube.com/watch?v=H3SH8eB5AYs
|
10 |
25.03 |
Літературне читання – Життя і творчість Г.К.Андерсена. Позитивні і негативні персонажі. «Гидке каченя» (скорочено) (стор.143-145) Математика – "Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа." №№814-820, д/з 821,822 Природознавство – Природне паливо та його запаси в Україні (стор.110-112), зош. ст. 62 Інформатика
- Тема. Розв'язання задач
у середовищі програмування для дітей |
https://www.youtube.com/watch?v=H3SH8eB5AYs
|
11 |
26.03 |
Літературне читання – Позитивні і негативні персонажі. Г.К.Андерсен «Гидке качення» (продовження) (стор.146-150) Математика – Письмове множення багатоц. чисел на круглі числа. Підготовка до розв′язування задач на пропорційне ділення. Задачі на знаходження дробу від числа,№№823-830 Українська мова – Роль прислівників-синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку. Вправи 326-327, д/з 328 |
https://www.youtube.com/watch?v=B1vzgeblTJs
|
12 |
27.03 |
Літературне читання –Г.К.Андерсен «Гидке каченя». Складання плану, стисле переказування. (зош.ст.49) Англійська мова –PB впр.1, ст..143 (записати слова у словник і вивчити); впр.3,ст..144 (текст А – усно, текст В – письмово); WB cт..101-102 Природознавство – Водойми України. Рівнинні та гірські річки. (стор.113-116), виконати практичну роботу зош.ст.63-64 |
|
13 |
30.03 |
Математика – Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові та двоцифрові числа (№831-836), д/з 837,838 Українська мова – Роль прислівників-антонімів у мовленні. Вправи 329-330, д/з 331 Англійська мова – PB впр.1, ст..146 (записати слова у словник і вивчити); впр.2,ст..146 (усно) WB - Впр.1, ст..103 |
|
14 |
31.03 |
Літературне читання – Урок позакласного читання. Казки Г.К.Андерсена Математика – Знаходження добутку виду 2400 ∙ 30 усним і письмовим способом. Розв′язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення (№№839-846), д/з 847,848 Українська мова – Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Складання усного висловлювання за поданим початком. Вправи 332-334, д/з 335, правило ст..169 Логіка – урок 26 |
https://www.youtube.com/watch?v=XG3IlFhkQqc
|
15 |
01.04 |
Літературне читання – Життя і творчість Джанні Родарі. Упертість чи допитливість? Дж.Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (стор.151-152) Математика – Задачі на пропорційне ділення (№№849-855), д/з 856,857 Природознавство – Озера і болота. Штучні водойми. Охорона водойм (ст..116-119), зош.ст.64 Інформатика
- Тема. Розв'язання задач у середовищі програмування для
дітей
|
https://www.youtube.com/watch?v=XG3IlFhkQqc
|
|
02.04 |
Літературне читання – Упертість чи допитливість? Дж.Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (продовження стор.152-153), зош.ст 50 Математика – Правило ділення числа на добуток. Усне ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. Повторення ділення з остачею на одноцифрове число (№№858-864), д/з 865,866 Українська мова – Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками. Усне продовження казки. Вправи 336-337, д/з 338 |
https://www.youtube.com/watch?v=gxfUAc0IrSY https://www.youtube.com/watch?v=B1vzgeblTJs&t=94s https://www.youtube.com/watch?v=acut99SIDjE
|
16 |
03.04 |
Літературне читання – Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3,4 класах» Природознавство – Чорне море (ст..119-121), зош.ст.65 Англійська мова – PB впр.1, ст..149 (усно); впр.1, ст152 (письмово) WB - cт..105-106
|
Поради як зберегти зоров'я |
План дистанційного навчання вчителя 4-Б класу Дубровицької ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Клюйко Ніни Іванівни
Математика
1. Читання і запис дробу. Знаходження дробу від числа. Задачі на знаходження дробу. с. 126-127, № 770-776
2. Дроби, які дорівнюють одиниці. Побудова відрізків. Задачі на знаходження дробу від числа. с. 127-129. №777-787
3. Знаходження числа за величиною його дробу. Дії з іменованими числами.
с. 129-130. № 788-796
4. Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня.
с. 130-132. №797-805.
5. Повторення переставного і сполучного законів множення.
с. 132-133. № 806-813.
6. Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
С.133-134, № 814-822.
7. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розвязування рівнянь. с . 134-135. № 823-830.
8. Письмове множення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на пропорційне ділення. с. 135-136. №831-838.
9. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. с. 136 -137. №839-848.
Українська мова
1. Дієслова теперішнього часу. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами. с.147-150, впр. 290-294,( впр. 290-291- усно).
2. Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами.
с.150-152, впр. 295-298, ( впр. 295-296 – усно)
3. Правопис особових закінчень дієслів. с. 152-156, впр. 299-305, вивчити правило
4. Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами. с. 156-160,
впр. 306-314. (впр. 306-307, 309 –усно)
5. Дієслова на –ся . Вимова і правопис дієслів на –ся. с. 160-162, впр. 315-318.
6. Повторення вивченого про дієслово. Розбір дієслова , як частини мови. Узагальнення знань і вмінь по розділу « Дієслово» . с. 163-164, впр. 319-322.
7. Прислівник , як частина мови. с.165-166, впр. 323-325.
Я у світі
1. Основні символи держави. с. 113-120.
2. Турбота кожного про культурну спадщину і довкілля. с. 120-127.
Відповідно до тем виконати завдання у зошиті.
Літературне читання
1. Л. Костенко « Затишно дітям в пазусі казок…» Життя і творчість О. Пушкіна. « Казка про царя Салтана…». с. 137-142. Читати , переказувати, відповідати на питання. с. 139-142. ( 2 уроки)
2. Життя і творчість Г. К. Андерсена. Позитивні і негативні персонажі. Г.К. Андерсен «Гидке каченя» ( 2 уроки)
3. Життя і творчість Джанні Радарі. Упертість чи допитливість? Дж. Радарі « Дорога, що нікуди не вела « ( 2 уроки) .
4. Казки Г. К. Андерсена – читати на вибір для позакласного читання.
Образотворче мистецтво
1. Казкові звірі та істоти у творах О.С.Пушкіна та Г.К. Андерсена.
Намалювати малюнки до прочитаних творів з літературного читання.
Природознавство
1. Корисні копалини України, їх види. с. 107-109.
2. Природне паливо та його запаси в Україні. с. 110-112. Знайти відео « Це наше і це твоє».
3. Водойми України. Рівнинні та гірські річки. с. 113-116.
4. Озера і болота. Штучні водойми. с. 116-119.
5. Чорне море. с. 119-121.
Відповідно до тем виконати завдання в зошиті.
Основи здоров`я
1. Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. с. 110-122, виконати завдання відповідно в зошиті.
2. Види перехресть. Рух майданами. с. 123-125, виконати завдання до теми в зошиті.
Трудове навчання
1. Виготовити мяку іграшку. ( за відео « Мяка іграшка своїми руками»)
Інформатика
1. Розвязання задач у середовищі програмування для дітей. Виконати 15 рівнів на студія коду studio.code.org, курс 3, Художник : https://studio.code.org/s/course3/stage/3/puzzle/1.