Як поле засівається зерном, так наша нива – розумом, красою і добром.
А ми покликані ці зерна проростити – в дитячих щирих душах відродити
Допоки здобувачі освіти відпочивали на зимових канікулах, педагогічні працівники активно працювали та удосконалювали свій професійний рівень. 10 січня 2010 року відбулося засідання ШМО вчителів початкової школи з теми «Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів в умовах впровадження Державного стандарту та концепції НУШ».
Матеріали про компетентнісний потенціал навчального змісту: ключові компетентності, змістові лінії, очікувані результати підготувала заступник директора з НВР Бордакова Олександра Вікторівна, провела для колег тестування «Десять ключових компетентностей» з використанням методики LEGO «Шість цеглинок».
Вчителі 4-х класів Клюйко Ніна Іванівна, Лавор Вікторія Іванівна розповіли про особливості мовно-літературної освітньої галузі та підготували цікаві завдання щодо формування предметних компетенцій на уроках української мови та читацької компетентності на уроках літературного читання.
Чи складна формула математичної компетентності молодшого школяра? Вчитель 2-Б класу Дука Тамара Григорівна висвітлила актуальні проблеми щодо формування математичної компетентності молодших школярів та результати PISA 2018 щодо рівня математичної грамотності українських школярів у порівнянні з іншими країнами.
Вчитель 1-А класу Буткевич Любов Романівна ділилася враженнями про викладання інтегрованого курсу «Я досліджую світ»: навчально-методичне забезпечення (проблема підручника, обладнання), формування екологічної грамотності та предметних компетентностей (природничої, технологічної, соціальної, історичної, громадянської, здоров’язбережувальної).
Чим відрізняється предмет «Дизайн і технології» від «Трудового навчання», як реалізувати змістові лінії технологічної освітньої галузі - тема виступу вчителя предмету «Дизайн і технології» Буткевич Юлії Анатоліївни.
Вчитель 1-Б класу Ніка Марія Миколаївна розповіла про загальні вимоги до планування, проблеми щодо реалізації освітньої програми фізкультурної освітньої галузі.
У підсумку засідання відбувся методичний практикум «Ефективність інтерактивного навчання», який провела голова методичного об’єднання вчителів початкових класів Адамчук Галина Петрівна.