№ |
Назва предмета |
Завдання |
1 |
Українська мова |
|
2 |
Українська література |
Скласти характеристику головного персонажа (Сашко), с.277 тест 2письмово |
3 |
Математика |
К.р. (група вайбер) |
4 |
Природознавство |
Опрацювати параграфи 47,48. Відповісти на запитання.. |
5 |
Історія України |
Тема 6. УСЕ МАЄ МИНУЛЕ Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки. Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Зростання ролі розумової праці. Турбота про здоров’я. Медицина. Аптеки. Спорт. Як колись проводили вільний час. Продовжуємо роботу на платформі . Читаємо § 27, 28, потрошку повторюємо вивчений матеріал, готуємось до семестрової контрольної. |
6 |
Англійська мова |
Еx. 1,3p.198 and text " At the English lesson" (чит. і перекл.). В п'ятницю контр. роб. |
7 |
Етика |
Доздаємо роботи |
8 |
Образотворче мистецтво |
Творче завдання:,,Дитячий майданчик". |
9 |
Трудове навчання |
Творче завдання: виготовити у довільній техніці виріб "Рамка для фото". (презентації додатково в групу вайбер) |
10 |
Основи здоров’я |
Виконанi завдання вiдсилати на вайбер або електронний адрес до 22 травня. (завдання у вайбері) ПОВТОРИТИ параграфи Вiд "Якщо виникла пожежа" до "Безпека на водi".БУДЕ ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦIЯ 2. MakovetskaKsenia@gmail.com |
11 |
Зарубіжна література |
Завдання у нашому класі |
12 |
Фізична культура |
Гімнастика |
13 |
Інформатика |
Опрацювати пн. 4.1 та вправа 11, яку виконуйте онлайн користуючись https://scratch.mit.edu/ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home ). Опрацювати пн. 4.2 та вправа 6 у зошит.( доробити завдання та надіслати фотозвіт) |
|
Музичне мистецтво |
Прочитати ст. 144-148 "Музика і слово". намалювати ілюстрацію до пісні Школяри школярики муз. О. Злотника
Прочитати 148-154 "Музика і візуальні види мистецтва". Пергл. мультфільм "Бременські музиканти" і співати пісню друзів із цього мультфільму |
12 запитань
Запитання 1
Які розділові знаки вживаться при прямій мові?
Кома; Лапки, тире, двокрапка; знак питання,знак оклику; крапка з комою; дефіс
Запитання 2
Вибери речення з прямою мовою
Ми питали соловейка навесні: " Ти для кого так наспівуєш пісні?" Пароплав "Перемога" прибуває о чотирнадцятій годині; Я не соромлюсь говорити дзвінко про те, що я з України;
Запитання 3
Вибери речення з прямою мовою
На балу лунала "Місячна соната"; І схвильована нива крилить з вітром: "Буде злива"; Ніжні, тихі зорі спадали на землю.
Запитання 4
Вибери речення з прямою мовою
Тарас Шевченко заповідав, щоб усі вчились, навчались; Ліс уже не жовтий, а безлистий. "Я сердитий, та не дуже", -місяць грудень очі мружить.
Запитання 5
Вибери речення з прямою мовою
"Чудовий Дніпро!" - скаже всякий, хто гляне. Чарами віє від необмеженого синього простору. Мама розповідала, як над озером пливла тендітна тиша
Запитання 6
Вибери речення з прямою мовою
У журналі "Промінь" надрукували мою замітку. Ні повітря не ворухнеться, ні пташка не защебече.
А там питає дика рожа:"Чи я хороша?"
Запитання 7
Розстав розділові знаки. Кажуть у народі правдиві слова Хліб -годувальник- всьому голова
" "(Лапки) . (крапка); ,(кома); -(тире); : (двокрапка)
Запитання 8
Розстав розділові знаки. У давнину говорили Якщо на хаті звив гніздо лелека, то в родині буде лад
" " ; , ; _; : ;
Запитання 9
Побудуй схему речення з прямрю мовою.(розділові знаки пропущено) Не кидай хліб, він святий в суворості ласкавій каже старий дід малечі кучерявій
"Пм?"-са. "Пм",-са. "Пм!"-са.
Запитання 10
Побудуй схему речення з прямою мовою. Гостям українці кажуть Ласкаво просимо.
"Пм?" "Пм",- са. Са:"Пм," Са:"Пм!"
Запитання 11
Добери речення, яке відповідає схемі "Пм", - са
Він прийшов і каже: "Нам пора" "Буде добра каша" , - каже бабуся наша. "Куди ти йдеш?" журилась мати.
Запитання 12
.У яких реченнях припущено помилки у вживанні розділових знаків при прямій мові?
"Чи бачили таке," — спитав батько. "Ото воно там якраз і було?" — сказав мій візник.
«Яка ти розкішна, земле, весело засівати тебе хлібом, прикрашати зелом, заквітчати квітами?»-стверджувала Маланка.
Завдання для дистанційного навчання для 6А класу на період карантину з 18.05 по 22.05Українська мова
Контрольний диктант
Любисток
Підготуватися до контрольної роботи з теми "Займенник"(ст.206-226),тести будуть у групі вайбер
Українська література
Повторити розділ"Гумористичні твори" ст.214-235",повторити гумореску, яку вивчили напам'ять, здаватимете по відеозв'язку у вайбері.
Математика
Виконати завдання №1296 по №1387 (на два тижні).Розв’язувати хто скільки зможе. Переслати виконані завдання на вайбер (з розв‘язками).
Зарубіжна література
Підсумкова контрольна робота в групі вайбер 6-А клас.
Історія
Підсумкова контрольна робота в групі вайбер 6-А клас.
Географія
Завдання в групі вайбер 6-А
Російська мова
Підсумкова контрольна робота в групі вайбер 6-А клас.
Англійська мова
Завдання в групі вайбер 6-А клас.
Біологія
Опрацювати параграфи 51, 52.Відповісти на запитання.
Німецька мова
Посилання на тест: https://forms.gle/xfwL7o3Nnu5txH9BA
Музичне мистецтво
Слухати інструментальну музику, твори (на вибір)
Фізична культура
Проводити щоденну зарядку
Інформатика
Завдання виконуйте онлайн, користуючись посиланням в групі «Вайбер 6-А».
Основи здоров`я
Контрольна робота в групі вайбер 6-А клас.
Трудове навчання
Завершити виріб в’язаний. Реферат по темі (дівчатка).
Творча робота - виготовлення оберегу - "Підкова на щастя"
(із природних та підручних матеріалів)-(хлопці).
Образотворче мистецтво
Творче завдання афiша:,,Циркова", ,,Театральна".
Музика
Прочитати ст. 166- 172 "Жанрова палітра симфонічної музики". Слухати симфонічну музику і назви двох прослуханих симфоній записати в зошит
Прочитати ст. 172-178 "Зустріч з увертюрою". Співати пісню муз. А. Мегая "Козацька пісня"